Wilk klub
Fra : Svend

Dato : 04-09-05 15:31

Vi er ejere af en Wilk CampV.og så er spørgsmålet.
Hvorfor er der ikke nogen Wilk klub?.
Vi har gode venner der er medlem af en Polar klub,og de har masser af gode
træf....
men-men-men- vores vogn er altså en Wilk..
Vi er et lidt ældre ægtepar, og hvis nogen har lyst til at starte en klub
vil vi gerne være de første medlemmer,
og vi vil gerne være behjælpelige med de ting som vi nu kan.
Men lad os da få en klub op at stå, vi tror der er mange der vil være med.
Kom frem hvis der er en der vil gå i spidsen ..
Jeg er fra Jylland og min kone er fra Lolland, og vi bor Sydsjælland,og vi
er i tresserne,så vi synes der skal yngre
til at starte dette..

Med hilsen S.J.

Fra : Per H

Dato : 04-09-05 15:42

On Sun, 4 Sep 2005 16:31:14 +0200, "Svend" <svsvede@stofanet.dk>
skrev:

>Vi er ejere af en Wilk CampV.og så er spørgsmålet.
>Hvorfor er der ikke nogen Wilk klub?.

fordi at wilk ikke er dem der bliver solgt så mange af,
Jeg har selv en wilk 500 de luxe. og er meget glad for den.
wilken blev i sin tid anset for en vogn i god kvalitet. og lidt dyrere
end de andre.

>Vi er et lidt ældre ægtepar, og hvis nogen har lyst til at starte en klub
>vil vi gerne være de første medlemmer,

sikkert god ide, men jeg forstår ikke helt hvad man skal med en
CV klub, udover at være sammen om en fælles ting.

spørgesmålet om en wilk klub har tidligere været oppe i denne ng.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-09-05 17:07

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har selv en wilk 500 de luxe. og er meget glad for den.
> wilken blev i sin tid anset for en vogn i god kvalitet. og lidt dyrere

Du ved vel ikke hvad en Wilk 500 de luxe kostede i 90? Jeg har nemmerlig
sådan en :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Henrik & Karina

Dato : 04-09-05 19:12

Per Henneberg Kristensen wrote:
> "Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Du ved vel ikke hvad en Wilk 500 de luxe kostede i 90? Jeg har nemmerlig
> sådan en :)

Vi vil også gerne være medlemmer..

hilsen

Henrik & Karina
ejer af en Wilk silverstar 490 ktm årg 2005

Fra : Per H

Dato : 04-09-05 19:26

On Sun, 4 Sep 2005 18:07:17 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Du ved vel ikke hvad en Wilk 500 de luxe kostede i 90? Jeg har nemmerlig
>sådan en :)

ikke hvad den kostede i 90. min er en årg 1988, er vuderet til 53000.
kr. jeg gav 42 for et par år siden.

Vh Per
icq 8212837