Ny campingportal med forum...
Fra : DP

Dato : 01-09-05 14:13

Fra : Sten Bo

Dato : 01-09-05 14:41

"DP" <darkey83@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4316fe6e$0$247$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvad siger I til det her?
>
> http://campingannoncer.dk/forum/campingannoncer/111/11

Hvem står bag?

Er man sur på Peer

Fra : Sten Bo

Dato : 01-09-05 14:48

news:43170448$0$11170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> "DP" <darkey83@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:4316fe6e$0$247$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Hvad siger I til det her?
>>
>> http://campingannoncer.dk/forum/campingannoncer/111/11
>
> Hvem står bag?
>
> Er man sur på Peer
>
> Mvh
'

Beklager jeg kunne først ikke få jeres kontaktskilt frem, men ser nu at det
er f føniks

Fra : DP

Dato : 01-09-05 16:34

Sten Bo wrote:
> [...]
>
> '
>
> Beklager jeg kunne først ikke få jeres kontaktskilt frem, men ser nu at det

F Føniks? Jeg forstår ikke?

Fra : Sten Bo

Dato : 01-09-05 17:04

> F Føniks? Jeg forstår ikke?

Fugl F

står der ikke noget med campingguiden der ellers var lukket.

Fra : DP

Dato : 01-09-05 16:34

Sten Bo wrote:
> "DP" <darkey83@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem står bag?
>
> Er man sur på Peer
>
> Mvh

Ifølge dk-hostmaster er det et firma, der hedder Kickmedia. Kender dem
ikke. Faldt bare lige over campingannoncer.dk...

Nej, ikke sur på Neslein... Bare træt af at sådan en wannabe-guru, skal
sidde og styre hele showet. Vi har ytringsfrihed i DK - det bør vel også
gælde i fora, ikke sandt?

Og desuden - Hvordan kan man tage en person, der vender bogstaverne i
sit efternavn om fra Nielsen til Neslein, seriøst? Det har jeg svært ved
at se...

Fra : Sten Bo

Dato : 01-09-05 17:21

> [...]
>
> Og desuden - Hvordan kan man tage en person, der vender bogstaverne i sit
> efternavn om fra Nielsen til Neslein, seriøst? Det har jeg svært ved at

Man opnår respekt ved sine ord og gerninger.

Mangler der lidt her?

Jeg har ikke set at det klages over censur hos Peer - kom med eksempler!

Hvem styrer hvad? Kræver stort talent og tålmodighed hvis man kun har en
tynd line!

Hvad er du omdøbt fra. - BB?

DP betyder det Dark Power, Don Pedersen eller hvad?

--
Der er ikke mange myg i år.
- Næh - en tre fire stykker.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-09-05 07:24

> Jeg har ikke set at det klages over censur hos Peer - kom med eksempler!

Peer har stort set lukket en tråd hvor 2 personer klager over en
campingforhandler i Køge.

Der er ikke noget at sige til det - han og hans familie er jo i lommen på
forhandlerne i endnu større grad end DCU er. Lægger han forum til diverse
klager vil forhandlerne hurtigt finde ud af at holde afstand til ham.

--
Per, Esbjerg

Fra : Sten Bo

Dato : 02-09-05 15:02

> [...]
> forhandlerne i endnu større grad end DCU er. Lægger han forum til diverse
> klager vil forhandlerne hurtigt finde ud af at holde afstand til ham.

Hej Per

Eller siden blir så stor, at de ikke tør sige noget. Det må kilde lidt, at
hits og opmærksomhed - hvor er alternativerne - trækker i en retning og
eventuel (sjælden) dårlig omtale en anden. TV og IT er en meget stærk
kombination og selv meget små bemærkninger kan gøre stor forskel i folks
opfattelse af tingene. Jeg er sikke på at man hvis der ikke laves programmen
med et mærke, at man er temmelig sure over konkurentenes "sendetid".

Ballancegang.

Jeg tror du ser det lidt unuanceret - og i den retning kan indlederen i
tråden måske også kun se den ene side. For hvor er den overordnede
indstilling til det hele.

Bare en fornemmelse

Fra : LS

Dato : 08-09-05 23:34

"DP" <darkey83@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad siger I til det her?
>
> http://campingannoncer.dk/forum/campingannoncer/111/11

Lader til at være en god side. Masser af gode debatter. Der er tydeligvis
ingen censur og ytringsfriheden ser ud til at have vide rammer. Heldigvis er
det ikke farven på lokumspapiret der fylder i debatterne.
Og til sidst. Det bedste er at det ikke ser ud til at nogen af debattørerne
er i lommen på nogen som helst.

Fra : verner

Dato : 09-09-05 10:34

"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og til sidst. Det bedste er at det ikke ser ud til at nogen af
> debattørerne er i lommen på nogen som helst.

Hej LS.

Jeg kan ikke få øje på nogen debatter? ikke engang et indlæg ?
Hvor kan du så vide fra at det er uafhængigt og censurfrit?

Venlig hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 09-09-05 16:15

LS wrote:

> Og til sidst. Det bedste er at det ikke ser ud til at nogen af
> debattørerne er i lommen på nogen som helst.

Sikket ikke men DCU linker til siden.

http://dcu.dk/campisterimellem/search_vogne.asp?menuid=4836&areaGuid=2286

Gismo.