Små "egoistvogne"!
Fra : carsten.beck@post.dk

Dato : 22-08-05 00:28

vi - min kone og jeg - er ikke helt unge mere, og vil gerne sammen
begive os ud på ture med en lille let og komfortabel campingvogn.
Hermed mener jeg en vogn på en egenvægt på max 700 kg. Vi er bestemt
ikke fastliggere, men vil køre rundt i "verden".
Gode forslag udbedes! (Vi er faktisk allerede lidt forelskede i den nye
lille T@B, men der må være flere muligheder!)
Jeg vil samtidig gerne, om nogen kan fortælle mig fabrikat og model
på en lille vogn, som jeg har set sydpå. Hvid, med blå kanter - og
specielt: dør i bagenden! Den ser umiddelbart meget interessant ud!
Jeg har ikke kunne finde den ved forhandlere i DK.
PS. Den vilde luksus og komfort er ikke et "must", men Camp-let og
lignende er i underkanten af vores krav!

Fra : Per

Dato : 22-08-05 05:46

Hej Carsten.

Sådan en har vi.... den næstmindste 750 Kg totalvægt.
se her: http://www.hymer.com/eu/1108_caravans.html
..... kig på touringvognene der !

Hilsen Per.
<

Fra : Tournesol

Dato : 22-08-05 12:11

Hejsa

> [...]
>specielt: dør i bagenden! Den ser umiddelbart meget interessant ud!
>Jeg har ikke kunne finde den ved forhandlere i DK.

Jeg tror det var sådan en vi så hos http://www.chr-feldcc.dk/ det ligner i
hvertfald din beskrivelse men jeg kan ikke huske havd den hedder måske kan
du kontakte dem det kan jo være de kan lede dig på sporet

Knus Henriette.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-08-05 12:57

carsten.beck@post.dk wrote:

> Jeg vil samtidig gerne, om nogen kan fortælle mig fabrikat og model
> på en lille vogn, som jeg har set sydpå. Hvid, med blå kanter - og
> specielt: dør i bagenden! Den ser umiddelbart meget interessant ud!

Det lyder som Knaus Sport - men jeg tror ikke du kan holde den på 700 Kg.
Jeg var tidligere af kørekortsmæssige årsager tvunget til at holde mig under
750 Kg, og da var den en lille smule for tung til at kunne vejes derned
(omkr 800 kg. svjh for den mindste model).

Men prøv at finde den vha. google - så kan du jo se om det er den, du tænkte
på.

Den tiltalte os meget pga. af en enkel stram funktionalitet uden krummelurer
og blyindfattede ruder, som tyskerne åbenbart godt kan have en tilbøjelighed
til. God gulvplads størrelsen taget i betragtning.

vh
jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 22-08-05 16:31

Hejsa.

Prøv at se den her nye lille Adria Action
http://www.adria.dk/index.php?pid=153

Den vejer nemlig de 700 kg. (lige det i efterlyser)

Og prisen er da osse overkommelig, for en ny vogn.... Ca. 80000,-

Jeg synes den er nuttet.....

Mvh.
Martin

Fra : T. Hartung

Dato : 22-08-05 20:00

> carsten.beck@post.dk wrote:
>
> Det lyder som Knaus Sport - men jeg tror ikke du kan holde den på 700 Kg.

tror jeg også og du mener Fun & Sport- så ser den sådan ud
http://www.campingvogne.dk/brugte_til_salg/forhandler/253789/379/Knaus.htm

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-08-05 20:10

T. Hartung wrote:

> tror jeg også og du mener Fun & Sport- så ser den sådan ud
> http://www.campingvogne.dk/brugte_til_salg/forhandler/253789/379/Knaus.htm

Lige nøjagtig.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : carsten.beck@post.dk

Dato : 25-08-05 22:51

Tak for hjælpen.
Det er faktisk Knaus Sport og Fun, som jeg havde set!