Heki tagluger
Fra : T. Hartung

Dato : 04-08-05 20:12

Sidste år måtte jeg udskifte den daværende 4 år game HEKI II tagluge fordi
et af de 3 hængsler var knækkede. Årsagen til brudet fandt jeg aldrig ud
af - og da jeg selv syntes vi er gode ved vores ting har lugen ikke været
imod noget, klemt, eller smækket.

Nu her på vej hjem fra det sydlige mødtes vi med gode venner ved Hannover.
Det regnede pænt og de havde lidt problemer - Deres 6 år gamle HEKI II var
blæst af under kørslen - alle hængsler var knækket.

Nu er det så sådan at jeg begyndte at spekulere i om dette er en generel
fejl på disse luger eller det bare er tilfældigt.

Derfor - er der andre har haft - eller kender nogle der har oplevet ligende
problemer med HEKI tagluger - der køre da nogle stykker rundt efterhånden.
--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-08-05 20:27

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af - og da jeg selv syntes vi er gode ved vores ting har lugen ikke været

Uden at jeg kender til netop dit system - man skal sørge for at lugerne er
lukkede under kørslen. Ellers griber vinden fast i dem og smider dem væk ...

--
Per, Esbjerg

Fra : T. Hartung

Dato : 04-08-05 21:38

> Uden at jeg kender til netop dit system - man skal sørge for at lugerne er
> lukkede under kørslen. Ellers griber vinden fast i dem og smider dem væk

.... nååååååååååå man skal lukke taglugen ... ja det forklare vist det hele -
køre ellers altid med den stående lodret op for at klaske så mange fluer som
muligt.

Her kan du se lidt om hvad en HEKI II tagluge er så er du opdateret
http://butik.hks-camping.dk/product_info.php?products_id=2077

Fra : Claus

Dato : 05-08-05 17:03

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Klip

> [...]
hele -
| køre ellers altid med den stående lodret op for at klaske så mange fluer

Tja, at dømme ud fra aktiviteten i gruppen er det dårlige vejr skyld i at
campisterne sidder hjemme og bruger tiden på nettet i stedet for at campere.
Og det forklarer så også det dårlige humør....

/Claus