Reparation af fortelt
Fra : Søren

Dato : 04-08-05 13:54

Jeg har et Isabella fortelt med efterhånden nogle år på bagen.
Det er bestemt ikke slidt op, men trænger til lidt reparationer hist og her.
Der skal bl.a sættes en ny lynlås i og udskiftes et par itu-revne
græskanter.

Findes der en god og billig fortelts-reparatør i Nordjylland, eller hvad vil
I foreslå at jeg skal gøre?

Hilsen Søren

Fra : Henrik Olsen

Dato : 04-08-05 17:43

"Søren" <sa@sa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> græskanter.
>
> Findes der en god og billig fortelts-reparatør i Nordjylland, eller hvad

Prøv en kalechemager. de har lynlåse i endeløse baner,
og kan garanteret også reperere fodsoklen på dit telt.

hilsen
Henrik

Fra : NIPER technique ApS

Dato : 04-08-05 19:26

Prøv at kontakte isabella. Vi fik syet en skinne til fix on beslag på vores
gamle universaltelt, samtidig reparerede de lige en flækket søm, pris 200
kr. du kan sende det til dem eller selv køre ned med det, så laver de det
mens du venter.

Fra : T. Hartung

Dato : 04-08-05 20:01

"NIPER technique ApS" <niper@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Vi fik syet en skinne til fix on beslag på vores
> gamle universaltelt, samtidig reparerede de lige en flækket søm, pris 200
> kr.

Hovsa!! det kan være jeg kan puste liv i min Snowboy ved at få syet en
vulstkant på mit gamle vintertelt og få fix-on beslag dertil - så er jeg fri
for at bruge de der grimme iskruede plasbeslag !!

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : T. Hartung

Dato : 04-08-05 19:54

> [...]
> her.
> Der skal bl.a sættes en ny lynlås i og udskiftes et par itu-revne

Send det til Isabella i Vejle - de har et rep. afd. og det er billigere end
du tro. Ring til dem først og aftalt hvorledes du skal sende (fragtmand) og
beskrive skaderne (fotos ?)- samt din adresse. Fik selv syet en revet
græskant i en frontstykke sidste år ca. 180,- incl. forsendelse.

Du får det retur pr. efterkrav.

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : LS

Dato : 04-08-05 21:20

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (fragtmand) og beskrive skaderne (fotos ?)- samt din adresse. Fik selv
> syet en revet græskant i en frontstykke sidste år ca. 180,- incl.

Kan man også få det renset og impregneret ved samme lejlighed hos dem?

Fra : T. Hartung

Dato : 04-08-05 23:05

"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man også få det renset og impregneret ved samme lejlighed hos dem?

Jeg ved det ikke - en opringning til Isabella vil afklare det - men så stor
en teltvirksomhed - så tror jeg at de også kan det.
--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : jan nissen

Dato : 04-08-05 21:08

On Thu, 4 Aug 2005 14:54:18 +0200, "Søren" <sa@sa.dk> wrote:

> [...]
>græskanter.
>
>Findes der en god og billig fortelts-reparatør i Nordjylland, eller hvad vil

Har for et par år siden fået repareret mit fortelt ved

Mogens Clausen & Co. ApS
Lufthavnsvej 10
9400 Nørresundby

hvilket var pænt lavet, til en fornuftig pris.

Hilsen Jan

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 06-08-05 09:12

Har lige haft et Isabella universel telt som har været opstillet fast siden
febuar 2002, hos CampingShoppen i Brøndby.

Vask & imprægnering af fortelt 1400,-
3 m lynlås udskiftet 625,-
2 nye lynlåsskydere 50,-
15 m skråbånd 225,-
Eftersyn og reparationer 250,-
4 Lapper 100,-

Fragt 120,-

2.770,-

incl limning af vinduet som var gået lidt fra, 3 nye trekanter til
bardunerne

Dette var en serdeles positiv oplevelse, teltet er som nyt og kan nu klare
3½ år til.

www.teltvask.dk

se videoen på
http://www.campingferie.dk/h5_campingnyt/s/visnyhed.asp?nummer=1558