Sikringsboks til 12 Volt systemet
Fra : HC

Dato : 31-07-05 19:39

Hej med Jer!

Er nybegynder! -
Har lige købt en SPRITE MUSKETEER SUPER 450 årgang 94.

Kan kun finde automatsikringerne til 220 Volt anlægget.
Efter min mening bør der også være en sikringsboks til 12 Volt-nettet.
Er her nogen, som kan fortælle mig, hvor den kan gemme sig henne?

Mvh. Hans Carlsen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 01-08-05 21:29

"HC" <ikke@tilgængelig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Efter min mening bør der også være en sikringsboks til 12 Volt-nettet.
> Er her nogen, som kan fortælle mig, hvor den kan gemme sig henne?

Hmmm - måske; i Adria sidder der et ca 4x10 cm låg og rager ud fra forsiden
af selve el-boksen, altså den hvor også automatsikringerne sidder.
Tag det lille låg af og du finder 12 volt sikringerne - måske !

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller