Bedste Pool område
Fra : Lars H. Jørgensen

Dato : 31-07-05 13:25

Jeg kunne godt tænke mig at starte en lille tråd med fokus på pool
området.
Hvor findes jeres favorit pool??

Jeg starter gerne

Union Lido, Cavallino, ved Venedig
www.unionlido.com
http://spaces.msn.com/members/lhj26/

Fra : Søren

Dato : 01-08-05 09:21
Fra : Gitte Sørensen

Dato : 01-08-05 16:22

Sun, 31 Jul 2005 14:24:51 +0200, skrev Lars H. Jørgensen
<lhj26@hotmail.com> i dk.fritid.camping:

>Jeg kunne godt tænke mig at starte en lille tråd med fokus på pool
>området.
>Hvor findes jeres favorit pool??

www.pianidiclodia.it, hvor vi tilbragte ferien for 5. gang i rap.
De har netop åbnet et helt nyt pool-område (udover de 5 eksisterende
pools, som kan ses på hjemmesiden) med 2 pools - 1 for de helt små
og en for større børn+voksne. Begge de to nye har adskillige
rutsjebaner, "vandfald", "floder" med strøm, og til den store hører
endvidere et stort boblebad. Området var endnu ikke helt
færdigindrettet, men var dog lige åbnet for publikum her 1. juli.

--
mvh Gitte Sørensen
Gitte's Rodebutik: http://gydda.dk