E-Mail
webnoob 5265
">" mangler når jeg svare på indlæg
Fra : C Howard

Dato : 08-09-05 19:40

Jeg er stødt på det lille problem at når jeg svare en bestemt persons
indlæg, så kommer der ikke ">" foran den tekst af hans som jeg svare, jeg
bliver selv nød til at anføre det så folk kan se at det er det som jeg
svare, er den gal med mit Outlook Express?

Har hørt om det før, men her var det afsender opsætning den var gal med.

Carsten

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-09-05 19:44

C Howard skrev:

>er den gal med mit Outlook Express

Hej Carsten

i news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express er alle
experterne i Outlook Express

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 08-09-05 19:46

C Howard wrote:
> [...]
> svare, er den gal med mit Outlook Express?
>
> Har hørt om det før, men her var det afsender opsætning den var gal med.

Jeg har haft samme problem, og jeg tror også at det var i afsenderens
ende, at problemet opstod. Han gjorde alt hvad han kunne med sine
indstilinger for at sende i ren tekst, men det så ud som at hans mails
kom forbi en server, der alligevel tilføjede noget mime-format eller
noget så det ikke længere var rent tekst, når jeg modtog det, og derfor
forsvandt >

Mikkel

--
Guatemala travel, Spanish studies, volunteering:
http://lakjer.dk/mikkel/spanish.shtml