TNT2 M64 og Win2K
Fra : Ole

Dato : 06-06-01 12:59

Hej NG!
Jeg har et Nvidia TNT2 M64 integreret i mit mb, og jeg kører Windows 2000
pro. Jeg ville høre, om I havde nogle gode forslag til, hvordan man kan få
dette lidt ringe kort til at køre så optimalt som muligt. Jeg har p.t.
DirectX 8a og nyeste detonator, men er det nu altid det bedste, at køre med
det nyeste af det nye? Kan jeg finde openglide- eller Direct3D-drivere nogle
steder? (I kan nok høre jeg ikke er en haj til hardware) Kan man eventuelt
overclocke kortet (nemt)?

Hilsen
Ole

Fra : Ole