Tivoli - gratis adgang ?
Fra : Fred

Dato : 06-06-01 09:04

Jeg mener at der er noget med at man som aktionær i tivoli
har gratis adgang - er det rigtigt. Hvis ja,hvor mange aktier
skal man så købe ? Er det noget man kan læse om i nogle
betingelser el. få det oplyst.

Jeg har årskort nu - men det ville da være rart at komme
i tivoli gratis.

Fra : Martin Buhelt

Dato : 06-06-01 14:13

Fred wrote in message <3B1DE3ED.A90DDFA5@hotmail.com>...
> [...]
>betingelser el. få det oplyst.
>
>Jeg har årskort nu - men det ville da være rart at komme

Du skal have 10 aktier, svarende til ca. 15.000 kr. Du bør overveje nøje, om
det er risikoen værd!
Jeg har selv haft tivoli-aktier i ca. 6 år og tabt ca. 4.000 kr., så der er
et stykke vej til mine tivoliture bliver gratis
Jeg ved ikke, hvor du kan finde det på tryk - af hensyn til skattefar tror
jeg, at det er noget de går lidt stille med?!?
/Martin

Fra : Anders Andersen

Dato : 07-06-01 23:24

Der er ingen problemer med "skattefar" i denne sag

BTW jeg er enig det har vist ikke været investeringen værd

Anders Andersen
Martin Buhelt <mb@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:f0qT6.6481$R84.876155@news010.worldonline.dk...

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 08-06-01 09:20

Hej!

Jeg har lige købt 10 stk. og fornyelig modtaget et aktionærkort, som giver
fri entre inkl. en ledsager. Jeg mener at aktien er sikkert nok. (Kurs
steget 1540, siden jeg købte)

Kender du andre muligheder hvor man kan få 'her og nu' oplevelser/ydelse
for pengene, så som aktionærkort, rabatter og lign.? Jeg tænker ikke på
højere rente i en Bank!!

I øvrigt har jeg lige købt 10 DFDS(kurs pt 135) , som giver 25% på
billetten.

...hygge!
...Jan