Mac booter ikke (hjælp!)
Fra : Jonas W

Dato : 07-09-05 07:29

Hej,

efter at jeg installerede opdateringen til Little Snitch i i går ville
min mac ikke boote. Den hænger når den kommer til grå skærrm med
æblelogoet hænger den.

Jeg har prøvet at safe boote (holde shift-tasten nede under opstart) men
uden held.

Hvad bør jeg gøre?

Tak,
Jonas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-09-05 07:40

Jonas W <Jonas@in.no> wrote:
> [...]

> æblelogoet hænger den.

> Jeg har prøvet at safe boote (holde shift-tasten nede under opstart) men

prøv først at boote i verbose mode for at se hvor det er den stopper i
bootsekvensen og om den overhovedet kommer så langt (hold æble+V nede
når du booter)

(det er næppe little snitch installationen der har nuket noget)

PowerMac G5: 1.6GHz, 3GB RAM, 300+300GB SATA, 16xDVD-/+RW DL, Bluetooth

Fra : Jonas W

Dato : 07-09-05 19:30

> [...]
> når du booter)
>
> (det er næppe little snitch installationen der har nuket noget)

Tak for hjælpen. Det blev dog aldrig nødvendig at prøve verbose modusen
for i aftes da jeg kom hjem, var der absolut ingen opstartsproblemer.

Jonas