USB over IP
Fra : Nygaard

Dato : 06-09-05 10:12

Hi,

Er der nogen, der er stødt på nogle produkter, der kan sende en USB port ud
over Ethernet?
Digi har et:
http://www.digi.com/products/usb/anywhereusb.jsp
- men det koster lige rigeligt (ca. 1500.-)

Et alternativ kunne selvfølgelig være at bruge en gammel PC, men det vil jeg
helst undgå afhensyn til plads- /strømforbrug.

Bemærk: det er ikke et USB-netkort, jeg er ude efter!!!

Mvh
Nygaard

Fra : Just

Dato : 06-09-05 19:48

Hej Nygaard

Jeg ved at Danbit http://www.danbit.dk/produkter/2802.phtml har noget
tilsvarende. Det gælder desværre også prisen.

Mvh
Morten

Fra : Nygaard

Dato : 06-09-05 20:40

Jeg ved at Danbit http://www.danbit.dk/produkter/2802.phtml har noget
tilsvarende. Det gælder desværre også prisen.

Mvh
Morten

Hej
Jeg skal noget der ligner 60 m væk fra PC'en, så USB forlænger er ikke en
stabil nok...

mvh
Nygaard

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-09-05 10:24

"Nygaard" <nejtaktil@spam.dk> skrev

> Er der nogen, der er stødt på nogle produkter, der kan sende en USB port
ud
> over Ethernet?

http://synonym.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&cat_id=68214&shop_id=5957&vare_id=369248

Men bemærk, at det er kun muligt med USB 2.0 lowspeed & fullspeed, og at du
kan opleve markante forsinkelser.

Claus