suround til pc ?
Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 05-09-05 20:28

hej mit spørgsmål er hvordan får jeg soround til at virke når jeg skal
spille doom3

jeg har min pc i stuen tilsluttet mit lcd-fladskærm og pcen er også
tilsluttet min gamle sony-forstærker "som ikke har soround" og så har
jeg mine 2 gode gamle cerwinvega højtalere til at stå, mit bundkort
har indbygget soroundkort. Og så har jeg mine gamle pc-højtalere til
at stå og samle støv det er nogle Altec lancing med en subwoffer. Kan
jeg få noget soround ud af det jeg har ?? jeg vil ikke have nogen
centerhøjtaler op hvis jeg kan undgå det, jeg har nemlig ikke kunnet
finde noget pænt

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-09-05 21:26

Ninja Ninjasen wrote:
> [...]
> jeg få noget soround ud af det jeg har ?? jeg vil ikke have nogen
> centerhøjtaler op hvis jeg kan undgå det, jeg har nemlig ikke kunnet

Så kan jeg ikke se noget i vejen for at køre 4.0 surround.

Det er vel bare at sætte de 2 sæt på som henholdsvis front og rear, og så
udelade center/sub. Husk at tilpasse kontrolpanel/lyde & lydindstillinger
til 4.0
Er ikke 100% sikker, men så tror jeg at doom selv finder ud af det, ellers
kan den sikkert også tilpasses.

Se i manualen til dit bundkort hvilke stik der er til hvad.

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 06-09-05 17:53

On Mon, 5 Sep 2005 22:25:33 +0200, "Sune Storgaard"
<nospam@strueradsl.dk> wrote:

> [...]
>kan den sikkert også tilpasses.
>
>Se i manualen til dit bundkort hvilke stik der er til hvad.

jeg har jo sub til altec lancing-højtalerne kan jeg mon ikke bruge den
nede i hjørnet bag sofaen ? det er godt nok indviklet det her
suroundsjov