Hvordan forstår I disse specifikationer?
Fra : Ukendt

Dato : 04-09-05 17:50

Hvordan forstår I denne tekst?

http://www.cacba.dk/stuff/pc.jpg

Citat:
8x-3.3x DVD, Intel Pro 802.11b wireless(MPCI), Modem(CDC), 10/100
Ethernet(LOM), UltraNav, Secure Chip(TCPA), 8 cell Li-Ion battery, WinXP
Pro
/Citat

Jeg forstår det som om der er et MPCI kort med, et Intel Pro 802.11b
wireless (fandt godt nok et sted med denne model hvor der står at maskinen
er wireless upgradeable, men det har jo intet med dette at gøre når
Elibitum
skriver teksten sådan her).

F.eks. dette, eller et af de andre i "pro" serien.
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=122882

Der fulgte ikke noget med, og under M-PCI klappen er der tomt.

Mvh. Søren Wagner

Fra : Esben

Dato : 04-09-05 18:35

"Cacba" <me [Snablet Æ-e] cacba [flue] dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan forstår I denne tekst?
>
> http://www.cacba.dk/stuff/pc.jpg

Jeg forstår det som dig - der mangler iflg. specs et wlan kort i maskinen.
Har du prøvet at kontakte dem?

> F.eks. dette, eller et af de andre i "pro" serien.
> http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=122882

Det skal nok nærmere være et 2100 kort, da der kun er nævnt 802.11b

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-05 21:19

> Jeg forstår det som dig - der mangler iflg. specs et wlan kort i
maskinen.
> Har du prøvet at kontakte dem?

Sendte en mail den anden dag. har ikke fået svar. (samme resultat for en
måned siden da ejg spurte til wlan).

Mangler nogle ram der fra som de ville sende senere af uoplyste årsager.
Tager fat i dem mht. wlan i morgen. Ville lige være sikker på at det ikke
bare var mig som er optimist =)

> Det skal nok nærmere være et 2100 kort, da der kun er nævnt 802.11b

Oki, var også bare et hurtigt eksempel =)

Men tak for svaret

Mvh Søren Pedersen

Fra : Brian A.

Dato : 04-09-05 21:51

"Cacba" <me [Snablet Æ-e] cacba [flue] dk> skrev i en meddelelse
> Sendte en mail den anden dag. har ikke fået svar. (samme resultat for en
> måned siden da ejg spurte til wlan).

Kender det godt. Har prøvet det før med dem. De tager ikke telefonen og
svarer ikke mails, i hvert fald ikke før det er for sent :( Du har, efter
min mening, krav på et Intel Pro Wireless 2100, samt at det er installeret
maskinen på rette vis. Dvs med monteret antenne osv, hvis det ikke er der
forvejen?

> Mangler nogle ram der fra som de ville sende senere af uoplyste årsager.
> Tager fat i dem mht. wlan i morgen. Ville lige være sikker på at det
ikke
> bare var mig som er optimist =)

Det har jeg også prøvet, at mangle ram fra dem altså :)

Den har indtil videre sparet mig for at få 23362 spam-mails.

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-05 23:19

> [...]
installeret
> maskinen på rette vis. Dvs med monteret antenne osv, hvis det ikke er

Der er to ledninger til antenne (AUX og MAIN står der på dem, går ud fra
at
det er det).

> Det har jeg også prøvet, at mangle ram fra dem altså :)

Trist.

Når jeg engang er færdig med dem (hvis jeg bliver det, tror ikke jeg får
meget økonomisk ud af at gå rettens vej). Kommer forløbet op så alle kan
se
det.

Har sådanset vision om at lave en side hvor folk kan anmelde netbutikker.
En
tang jeg vil bruge for eftertiden.. lige tjekke om der er nogle
anmærkninger
på de forskellige butikker. Og evt. sammenligne de forskellige sager for
at
se om det er samme problem der går igen (så længe vi har med mennesker at
gøre sker der fejl, men ikke samme "fejl" flere gange).

f.eks. ikke at svare på 3 mails ind til videre. og love noget flere gange,
trække penge føre varen er kommet til 3. parts mand (transporten).

Her er status for min dejlige handel med vidunderlige Elibitum
www.cacba.dk/stuff/elibitum.doc

Mvh Søren Wagner