Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
4xAGP m. ASUS V68oo Deluxe og W2K?
Fra : Lasse

Dato : 01-01-01 17:45

Hej
Hvordan tjekker jeg at mit grafikkort kører 4xAGP. Under info ved
graffikkort driver står der:
Bustype: AGP 4x (Current Rate: Off) Sideband: Off.

Jeg kører W2K med Asus V68oo Deluxe med seneste Asus driver v3,86.

Mvh
Lasse

Fra : Metuz

Dato : 04-01-01 11:35

Hej
Dit grafikkort kan ikke køre AGPx4 det kan maks køre AGP2x

--
/Metuz www.hardwaresiden.dk PC og PS2

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 04-01-01 16:52

"Metuz" <tnr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Dit grafikkort kan ikke køre AGPx4 det kan maks køre AGP2x

Det passer jo ikke...

Se: http://www.asus.com.tw/products/Addon/Vga/agpv6800d/index.html

Og bemærk nederst på siden hvor der står 4X AGP.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Metuz

Dato : 05-01-01 18:36

ups jeg tror kun de kørete AGP2x for det gør mit kun

Fra : ddr

Dato : 05-01-01 23:26

>ups jeg tror kun de kørete AGP2x for det gør mit kun
Det afhænger vist af om bussen kan køre 133mhz, så
skulle det kunne rulle 4*agp.