Mini-ITX projekt - adaptors
Fra : Lars Knudsen

Dato : 02-09-05 08:54

Hejsa,

Er der nogen der ved hvor i DK man kan købe?

http://www.itx-warehouse.co.uk/product.aspx?ProductId=158
http://www.itx-warehouse.co.uk/product.aspx?ProductId=255

Eller tilsvarende? Gider (helst) ikke skulle betale 300+ kroner i
forsendelse fra UK

** Lars

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 02-09-05 09:49

On Fri, 02 Sep 2005 09:53:33 +0200, Lars Knudsen
<larsdelete@deletelandligt.dk> wrote:

> [...]
>http://www.itx-warehouse.co.uk/product.aspx?ProductId=255
>

>Eller tilsvarende? Gider (helst) ikke skulle betale 300+ kroner i

Danbit har begge dele: http://www.danbit.dk/produkter/1005.phtml , men
de sælger tilsyneladende ikke til private. Ved ikke hvor man ellers
kan få dem.

Lars

Fra : MadHatter

Dato : 02-09-05 10:18

On Fri, 02 Sep 2005 09:53:33 +0200, Lars Knudsen
<larsdelete@deletelandligt.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvor i DK man kan købe?

> [...]

De fås mange steder, selv om det ikke altid framgår af hjemmesiderne:

www.shg.dk eller www.midtdata.dk

Fra : Kim

Dato : 02-09-05 10:21

http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=41322

--
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-05 10:28

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.itx-warehouse.co.uk/product.aspx?ProductId=255
>

> Eller tilsvarende? Gider (helst) ikke skulle betale 300+ kroner i

Prøv at kigge i "dk.marked.privat.edb.intern", den 31. er der en overskrift
der lyder: "s/b 3½ til 2½ adaptere. De er til at få for en tyver.
(nej, det er ikke mig der har dem til salg)

mvh
Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-05 13:48

Hey!

> Prøv at kigge i "dk.marked.privat.edb.intern", den 31. er der en
overskrift
> der lyder: "s/b 3½ til 2½ adaptere. De er til at få for en tyver.
> (nej, det er ikke mig der har dem til salg)
Kan da lige fortælle jeg lige har købt en af overstående, det er på et print
og til et af de store psu molex stik. Kan evt tage et billede hvis du vil
have det...
Har godt nok ikke testet den i nu, men stoler da på den virker.

Mvh
Aksel Spandet