|
| Dells fragtpris ved reparation Fra : M.I |
Dato : 01-09-05 11:14 |
|
Hej
Er der nogen, der har været i den situation, at I har skullet sende Jeres
Dell pc ind til reparation, hvor den ikke længere var dækket af en 1-årig
afhentningsservice, men dog stadig var dækket ind af garanti (eller rettere
24 mnd's reklamationsret)?
Hvad bliver man nødt til at slippe i en sådan situation?
M.I
| |
Henning (01-09-2005)
| Kommentar Fra : Henning |
Dato : 01-09-05 15:01 |
|
On Thu, 1 Sep 2005 12:13:56 +0200, "M.I" <doeFJERN@stofanet.dk> wrote:
>Hej
>
>Er der nogen, der har været i den situation, at I har skullet sende Jeres
>Dell pc ind til reparation, hvor den ikke længere var dækket af en 1-årig
>afhentningsservice, men dog stadig var dækket ind af garanti (eller rettere
>24 mnd's reklamationsret)?
>
>Hvad bliver man nødt til at slippe i en sådan situation?
Du skal formodentlig sende den til en af Dells servicepartnere, enten
Ementor i Ballerup eller Skejby eller Unisys i Værløse? Det koster
~100,- i porto fra posthuset.
Henning
hsb(at)image.dk
| |
Klaus H (01-09-2005)
| Kommentar Fra : Klaus H |
Dato : 01-09-05 15:15 |
|
"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
news:ib2eh1t57p0rb42qp8crabf3smn2c0gm0p@4ax.com...
> On Thu, 1 Sep 2005 12:13:56 +0200, "M.I" <doeFJERN@stofanet.dk> wrote:
>
>>Hej
>>
>>Er der nogen, der har været i den situation, at I har skullet sende Jeres
>>Dell pc ind til reparation, hvor den ikke længere var dækket af en 1-årig
>>afhentningsservice, men dog stadig var dækket ind af garanti (eller
>>rettere
>>24 mnd's reklamationsret)?
>>
>>Hvad bliver man nødt til at slippe i en sådan situation?
>
> Du skal formodentlig sende den til en af Dells servicepartnere, enten
> Ementor i Ballerup eller Skejby eller Unisys i Værløse? Det koster
> ~100,- i porto fra posthuset.
>
>
> Henning
> hsb(at)image.dk
Som Dell skal betale. Hvis reklamationen er berettiget.
Klaus H
| |
Ukendt (01-09-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 01-09-05 16:27 |
|
On Thu, 1 Sep 2005 16:15:17 +0200, "Klaus H" <nyheder@6705e.dk> wrote:
>Som Dell skal betale. Hvis reklamationen er berettiget.
Næppe - Dell vil formentlig bede kunden om selv at indlevere maskinen
til reparation.
Efter reparation kan kunden hente den igen samme sted.
Jeg mener ikke man kan kræve at bruge postvæsenet.
Ring til Dell og aftal hvordan..
Verner
| |
M.I (01-09-2005)
| Kommentar Fra : M.I |
Dato : 01-09-05 16:24 |
|
"Henning" <nomail@all.invalid> skrev
> Du skal formodentlig sende den til en af Dells servicepartnere, enten
> Ementor i Ballerup eller Skejby eller Unisys i Værløse? Det koster
> ~100,- i porto fra posthuset.
Er du mere sikker end formodentlig? Jeg har hørt, at man skal betale omkring
744, når man bruger sin 14-dages returret, så jeg kunne selvf. frygte det
samme ved reparation. Allerhelst ville jeg derfor høre fra en, der har været
møllen igennem.
M.I
| |
|
|