Bruge min fladskærm som tv ??
Fra : Dalle

Dato : 25-08-05 10:32

Hejsa

Jeg har min gamle 15" fladskærm i overskud efter jeg har købt en større.
Nu tænker jeg på at jeg kunne sætte den i køkkenet og bruge den som
tv-skærm, men hvad skal jeg bruge for at det kan lade sig gøre.
Der skal jo ikke stå nogen pc ved siden af - så kan man få en "box" og
slutte til som fungerer som en slags tv eller....

Jan

Fra : Max

Dato : 25-08-05 10:37

Hej jan

> Der skal jo ikke stå nogen pc ved siden af - så kan man få en "box" og
> slutte til som fungerer som en slags tv eller....

Måske sådant noget

http://www.proconsult.dk/katalog/m_fvl/s_fvl-hifi/hifi-div/mont-actvxga.html

Mvh Max

Fra : Brian A.

Dato : 25-08-05 10:39

> Hej jan

> Måske sådant noget
>
> http://www.proconsult.dk/katalog/m_fvl/s_fvl-hifi/hifi-div/mont-actvxga.html

Netto havde først på året et lign. produkt. Campus TV-Tuner til 400,- så det
må kunne gøres billigere.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-08-05 07:49

Brian A. wrote:

> Netto havde først på året et lign. produkt. Campus TV-Tuner
> til 400,- så det må kunne gøres billigere.

Her er hvad jeg kunne finde på edbpriser.dk:
http://kortlink.dk/zes

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Søren Helskov

Dato : 25-08-05 10:44

> Hej jan

> Måske sådant noget
>
> http://www.proconsult.dk/katalog/m_fvl/s_fvl-hifi/hifi-div/mont-actvxga.html

Og hvis der ingen højtalere er indbygget i skærmen skal der også lige et sæt
aktive højtalere til.

Venligst