BlueTooth til Printer
Fra : BorreBoy

Dato : 24-08-05 11:54

Hej.

Jeg har en Brother HL-1440 som jeg ikke bruger særlig tit. Derfor vil jeg
gerne ha' den af vejen.
Jeg mener at jeg engang læste, man kunne købe en BlueTooth dims og sætte til
den, så man ikke er bundet af kabler.
Nogen der kender sådan en dims? Hvad hedder den? Kan ikke rigtigt finde
noget på EDBPriser.

Jeg er ikke interesseret i andre former for wireless end BlueTooth.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Max

Dato : 24-08-05 12:20

Hej Thomas

> Nogen der kender sådan en dims? Hvad hedder den? Kan ikke rigtigt finde
> noget på EDBPriser.
>
> Jeg er ikke interesseret i andre former for wireless end BlueTooth.

Måske http://www.sco.dk/website/troywirelessvare.htm
kik på WindConnect I

Mvh Max

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 24-08-05 15:07

On Wed, 24 Aug 2005 12:53:48 +0200, "BorreBoy" <borre@xxxlucasfilm.dk>
wrote:

> [...]
>den, så man ikke er bundet af kabler.
>Nogen der kender sådan en dims? Hvad hedder den? Kan ikke rigtigt finde

det kunne være sådan en her:

Husk at din BT i computeren også skal være Class 1, hvis ikke
printeren skal stå lige i nærheden af den.

Lars

Fra : BorreBoy

Dato : 24-08-05 15:59

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> det kunne være sådan en her:
>
> Husk at din BT i computeren også skal være Class 1, hvis ikke
> printeren skal stå lige i nærheden af den.

Det var lige sådan én. Tak skal du ha'.

Fra : basil1996

Dato : 24-08-05 19:23

"> Jeg er ikke interesseret i andre former for wireless end BlueTooth.

hej,

det er ikke for at fremhæve aldi igen (se længere oppe i gruppen) , men jeg
var nede for at købe netkabel-kit d.d. og faldt over en bluetooth wireless
adaptor til fx printer til 299,- (aldi ølstykke) - jeg kan se at prisen er
lidt under edb priser - men om den er ligeså god ved jeg ikke.

mvh
ingeborg