friturestegte hyldeblomster
Fra : Ivan Vejsgård Nielse~

Dato : 05-06-01 21:27

Hej Derude

Jeg leder efter en opskrift på dejen til garneringen af hyldeblomsterne
til ovenstående.

mvh ivan

Fra : Helle Skoett

Dato : 05-06-01 23:54

Hej Ivan.
Jeg har aldrig hørt om friturestegte hyldeblomster, men mon ikke du skal
have gang i en beignetdej, som den, man bruger til friturestegte
courgetteblomster?
2 æg, 150 g hvedemel, 4 spsk øl. Pisk æg med salt og peber, tilsæt mel og øl
og pisk til det er en let dej. Dyp bloster en ad gangen, og frituresteg den
i hed olie. (carluccio)

--
god fornøjelse
helle s

Fra : Deleuran

Dato : 06-06-01 17:57

Vi har altid brugt en almindelig pandakagedej.

De bedste hilsner
Lone

Fra : Millie

Dato : 07-06-01 22:36

Jeg troede, de var fredede, disse dejlige pandaer..
Millie

Fra : Deleuran

Dato : 08-06-01 07:02

Kan du ikke du ikke smutte over i dk.snak.vittigheder, hvor de er ved at
grine deres r.. i laser over min slåfejl.
Jeg er nemlig svært træt af, at hver gang jeg opløfter min stemme øh, nårh
nej tamper i tasterne i denne gruppe, bliver jeg enten irettesat eller
grinet ud.

Lone

Fra : Millie

Dato : 08-06-01 13:13

> [...]
> Jeg er nemlig svært træt af, at hver gang jeg opløfter min stemme øh, nårh
> nej tamper i tasterne i denne gruppe, bliver jeg enten irettesat eller

Kære Lone
Det må du virkelig undskylde.
Det var ikke ment som at irettesætte dig eller grine dig ud! Jeg aner
virkelig ikke, hvem du er og har ikke haft noget som helst personligt i
tankerne. Jeg aner slet ikke, om du generelt laver slåfejl eller ej, eller
hvordan folk plejer at reagerer på det.
Jeg er dansklærer og jeg samler på vidunderlige slåfejl..når et enkelt lille
bogstav giver en helt anden og uventet betydning. Derfor var jeg vild med
din pandakage.. og betyder da i min ordbog hverken irettesættelse
eller udgrinen..bare et skævt lille smil!
Vi laver alle sammen slåfejl, men nogen er bare mere pragtfulde end andre!!
Jeg forsøgte virkelig ikke at være sjov på nogens bekostning. Men det er da
OK at du siger fra..men giv mig ikke intensioner, jeg ikke har.
Venlig Hilsen'
Millie

Fra : Peter Westh

Dato : 08-06-01 13:47

> pandakage..

De findes skam...

http://members.aol.com/Stereo12/panday_2.jpg

Krælig hislen

Peter

Fra : Millie

Dato : 10-06-01 09:31

"Peter Westh" <pwesth@hum.ku.dk> wrote in message
> "Millie" <beks@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> De findes skam...
>
> http://members.aol.com/Stereo12/panday_2.jpg
>
> Krælig hislen
>
> Peter

Det gør de virkelig..!!! Så mangler jeg bare opskriften.

Liså krælige hislner
Millie

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-06-01 14:21

"Millie" <beks@mail.dk> skrev i en meddelelse

Er det god latin for en dansklærer at skrive:

> hvordan folk plejer at reagerer på det.

*hehe* (Kunne ikke dy mig)

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Millie

Dato : 10-06-01 09:29

"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com> wrote in message
> "Millie" <beks@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er det god latin for en dansklærer at skrive:

> *hehe* (Kunne ikke dy mig)
>
> Venlig hilsen
> Alex Linaa

Hej Alex
Føj for et finkebæ, du der tog mig i...
...men mon ikke det var nemesis, der ramte mig i nakken... ...?
Hilsen Millie

Fra : Alex Linaa

Dato : 11-06-01 10:14

> ..men mon ikke det var nemesis, der ramte mig i nakken... ...?

Eller måske i pand(a)en?

Hilsen
Alex