Ny pc - spiller det godt sammen ??? og hva~
Fra : Casper

Dato : 23-08-05 13:21

Hej grp.

Jeg skal have opgraderet og har fundet følgende - har I noget at tilføje,
rettelser eller andet ?

Athlon 64 X2 3800+
Asus A8N-SLI Premium
WD Raptor WD740GD
HIS Excalibur X800XL IceQ II Turbo VIVO PCIe

Men hvilken ram vil være passende ? Ikke for dyrt, men heller ikke for
dårligt. Tænker på enten 1GB eller 2GB i alt ?

Den skal bruges til at sparke r**, multitaske meget, digital foto redigering
m.m., dvd på tv osv. og mulighed for video in.

Det skal sidde sammen med et par hdd, en plextor dvd 716A brænder i et Antec
Sonata kabinet.

Men jeg er i tvivl om hvilken ram der passer bedst ?

Vh. Casper

Fra : JK

Dato : 23-08-05 15:16

On Tue, 23 Aug 2005 14:20:51 +0200, "Casper" <casper_awh@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Sonata kabinet.
>
>Men jeg er i tvivl om hvilken ram der passer bedst ?

Jeg ville købe 'geil value pc3200' eller 'corsair value pc3200' hvis
du ikke skal overklokke.

Du skal passe på med 4 klodser. Så går mange bundkort ned på 166 MHz
for ram (asynkront).

Jeg kender ikke lige det asus. Bruger gigabyte og msi.

mvh

John

Fra : Kim Eichen

Dato : 23-08-05 18:42

> Jeg ville købe 'geil value pc3200' eller 'corsair value pc3200' hvis
> du ikke skal overklokke.
>
> Du skal passe på med 4 klodser. Så går mange bundkort ned på 166 MHz
> for ram (asynkront).

Jeg har 4 blokke Kingston HyperX pc 3500 i min maskine og de kører fint 200
MHz

Mvh Kim Eichen

Fra : broby

Dato : 23-08-05 20:10

skal pc3500 ikke køre 233???

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 23-08-05 20:18

On Tue, 23 Aug 2005 21:10:08 +0200, broby wrote:

> skal pc3500 ikke køre 233???

Kun hvis du overclocker processoren, eller rettere ændrer dens
bus-hastighed.