Erfaringer med mcube hfx kabinet?
Fra : Jens U. K.

Dato : 22-08-05 14:52

Jeg er ved at finde et kabinet til en HTPC og er faldet over mcube-hfx
kabinettet, som umiddelbart ser lidt interessant ud.

Er der nogen der har erfaringer/kendskab til det her kabinet:
<http://www.mcubed-tech.com/eng/hfx.htm>

/Jens Ulrik

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-08-05 16:00

On Mon, 22 Aug 2005 15:51:31 +0200, "Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk>
wrote:

> [...]
>kabinettet, som umiddelbart ser lidt interessant ud.
>
>Er der nogen der har erfaringer/kendskab til det her kabinet:

Jeg kender den ikke men læste denne anmeldelse af et andet HTPC
kabinet i sidste uge:
http://www.hardcoreware.net/reviews/review-299-1.htm

Nu ved jeg ikke hvor meget du har tænkt at investere i et kabinet for
helt billig er den ikke, men den ser godt nok lækker ud.