installation af bluetooth
Fra : Lars Borch

Dato : 19-08-05 11:44

Hej!
Jeg har forsøgt at installere en bluetooth adapter (billionton)på min
pc og har fulgt anvisningerne. Installationen gik imidlertid i stå
hvorfor jeg afbrød den ved at lukke ned. Nu kan jeg ikke starte
forfra, idet den meddeler at der er allerede en installering i gang
som jeg skal gøre færdig! Men det kan jeg ikke. Jeg kan heller ikke
fjerne programmet i tilføj/fjern programmer. Så får jeg samme
melding.
Hvad gør jeg?
Er der nogle der kan hjælpe?

Fra : Søren Blom

Dato : 19-08-05 12:55

"Lars Borch (slet PLGZ0)" <borchpetersen@PLGZ0mail.dk> skrev
> [...]
> som jeg skal gøre færdig! Men det kan jeg ikke. Jeg kan heller ikke
> fjerne programmet i tilføj/fjern programmer. Så får jeg samme

Har du prøver at køre en system gendannelse?

Regner med at det er en Windows XP maskine du bruger.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Lars Borch

Dato : 19-08-05 14:00

Søren Blom <soren@blom.dk> skrev:
>"Lars Borch (slet PLGZ0)"
> [...]
Jeg har kørt systemgendannelse uden resultat (det er xp sp2).
Når jeg starter pcén meddeler den "bttray.exe kompenent kunne ikke
findes, dette program kunne ikke starte, fordi btballoon.dll ikke
kunne findes".
Derefter prøver den at konfigurere billionton software, men
stopper ved en resttid på 7 sek. Derefter må jeg bruge ctrl alt
del.
v.h.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 19-08-05 14:21

"Lars Borch (slet PLGZ0)" <borchpetersen@PLGZ0mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som jeg skal gøre færdig! Men det kan jeg ikke. Jeg kan heller ikke
> fjerne programmet i tilføj/fjern programmer. Så får jeg samme

Jeg har ikke nogen løsning på dit aktuelle problem - udover en formatering,
som nok er lidt drastisk...Men hvis det er Widcooms bluetoothdrivere, så vær
opmærksom på, at installationen af softwaren kan være særdeles langsom, og
PCen kan godt stå og tygge et pænt stykke tid, før den går videre. Har selv
oplevet dette. Når du har XP SP2, så er det også værd at lægge mærke til, at
Microsoft har egne bluetooth drivere i denne pakke. Så når du har
installeret Widcooms drivere, så fungerer de ikke, fordi Microsofts drivere
ikke umiddelbart tillader det. Løsningen er at gå ind i enhedshåndtering og
skifte til Widcoms driver. Held og lykke...

Mvh

Karsten