Ny driver til mit lydkort.
Fra : Søren Helskov

Dato : 19-08-05 10:43

Hej

Jeg har lidt problemer med at jeg skal trykke 5-6 gange på Battlefield2
ikonet for at starte spillet.
Hvilket bevirker at der ligger sig eks 5 bf2.exe filer i baggrunden 288kb
stykket. Og een på 18mb som er den der kører.
EA games support påstår så det er min lydkort driver der er for gammel.
Jeg har søgt mange steder efter en ny driver der er nyere end den her:

5.12.0001.3663

Jeg har søgt på Asus hjemmeside. Men den nyeste ikke 64bit driver jeg kan
downloade
er netop den ovenstående.

Mit lydkort er et soundmax onboard monteret på en Asus k8v-x bundkort.

Har nogle af jer kendskab til en nyere driver end den jeg kan finde?
Det skal som sagt ikke være en 64bit version da jeg kører Xp 32bit på
Athlon64 cpu.

Venligst