Har problemmer med ALDIs USB/trådløs mus
Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 18-08-05 21:06

Hejsa
Har i dag været ovre og købe en Blue Tinum USB/Trådløs mus med 10
funktioner, men jeg kan ikke få den til at virke, har prøvet at genstarte et
utal af gange, har slettet/instaleret et par gange, men lige meget hjælper
det, skal den gamle mus afinstaleres eller hvad?
Hilsen René

Fra : Max

Dato : 18-08-05 21:17

Hej Rene

> utal af gange, har slettet/instaleret et par gange, men lige meget hjælper
> det, skal den gamle mus afinstaleres eller hvad?

Har du husket at installere softwaren/driverne før du tilslutter musen ?

Mvh Max

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 18-08-05 21:51

> Har du husket at installere softwaren/driverne før du tilslutter musen ?
Ja dog ikke i første omgang, men efter at have slettet det hele, blev musen
koblet fra og en ny genstart ,derefter en ny instalation, har ligeledes
trykket på knapen på senderen og knappen på musen, så de kunne finde
hinnanden, og det virker stadig ikke
Hilsen René

Fra : Rado

Dato : 19-08-05 14:57

On Thu, 18 Aug 2005 22:17:21 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Har du husket at installere softwaren/driverne før du tilslutter musen ?

Der skal kun bruges software/drivere til Win98. Alle nyere OS
installerer den automatisk.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-08-05 21:19

René Rattenborg (3000) wrote:
> [...]
> prøvet at genstarte et utal af gange, har slettet/instaleret
> et par gange, men lige meget hjælper det, skal den gamle mus

Mon ikke der findes en knap på musen og en på senderen der hedder
connect? Hvis der gør, så tryk på den på senderen og lige
bagefter på den på musen... Nogle gange skal man dobbeltklikke
for at "aktivere" musen...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund