Der kan ikke foretages opstart af computer~
Fra : news.smtp.dk

Dato : 17-08-05 15:25

Hej NG.

Jeg har et problem med min computer. Et problem som min mor også har haft
med hendes.
Problemet er at computeren ikke kan starte op. Når man tænder computeren
starter alle diverse blæsere, men så sker der heller ikke mere. Skærmen står
og blinker ligesom når computeren er slukket eller er på standby.
Problemet opstod ligesom jeg sad ved den. Skærmen blinkede lige et par
gange, og så startede den op igen, og 5 sek. efter gik skærmen helt ud.
Da min mor havde det samme problem fik jeg et tip om at jeg kunne prøve at
tage bios-batteriet ud, og sætte det i igen. Og det hjalp på hendes.
Jeg har prøvet det samme på min computer, men der sker ikke noget.

Er der nogen der har et forslag, fordi jeg ved ikke hvor jeg skal begynde??

Med venlig hilsen

Søren Hofmann

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-08-05 20:31

"news.smtp.dk" <dorte_soren@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har prøvet det samme på min computer, men der sker ikke noget.
>
> Er der nogen der har et forslag, fordi jeg ved ikke hvor jeg skal

Prøv først med en anden strømforsyning. Det er slet ikke usædvanligt, at en
strømforsyning ser ud til at virke, blæsere kører m.m. men et eller andet
sted er der en brist i den alligevel, måske giver den for lidt strøm og hvad
ved jeg.

Kurt