rep af pc - efter kortslutning
Fra : Finn

Dato : 16-08-05 15:56

jeg skal have skiftet nogle stumper i min pc - faktisk det meste, og vil
gerne ha andres vurdering af det jeg har kigget på.

det der er i kassen i dag, som overlevede lynet er :
2 x 120Gb Maxtor ide harddiske
1 x DVD rom
1 x Plextor brænder

så er er rimeligt frit spil -

jeg har kigget på :

MSi K8N-SLI Diamond bundkort socket 939
Athlon64 3000+ cpu
har en Zalman CNPS7000B-cu cpu-cooler - ser umiddelbart ud til at den kan
sidde der
MSI NX6600GT-TD128E grafikkort
Zalman ZM400B-APS PSU
Dane-elec DDR400 2x512Mb ram/dual
og hvis der er penge til overs fra forsikringen
WD 740GD raptor harddisk, og så lade de 2 gamle være lagerplads for film,
billeder og musik

er det helt tosset ? eller er der bedre alternativer

Finn

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-08-05 20:56

Finn wrote:
<snip>
> er det helt tosset ? eller er der bedre alternativer

Det ser fint ud efter min mening.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Finn

Dato : 18-08-05 14:05

"Finn" <finn@kkmateriel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billeder og musik
>
> er det helt tosset ? eller er der bedre alternativer

andre der har en mening om det ? (ikke fordi jeg ikke tror på Mikael) - men
måske nogle som har bedre forslag ?

mvh
Finn

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-08-05 21:14

Finn wrote:
> andre der har en mening om det ? (ikke fordi jeg ikke tror på
> Mikael) - men måske nogle som har bedre forslag ?

Jeg kan godt sætte flere ord på min udtalelse, men orker det
ikke. Tast istedet delene ind i søgefeltet på
http://groups.google.dk/groups/dir?sel=33595475&expand=1

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Finn

Dato : 07-09-05 15:52

> [...]
> billeder og musik
>
> er det helt tosset ? eller er der bedre alternativer

så kom den hjem - efter laaang tids restordre.... damn det virker bare

Finn