lyd runger på min pc
Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-08-05 19:44

Pludselig runger/ekkoer min lyd - som når man bruger eax i spil - jeg har
installeret en demo af spillet f.e.a.r. men om det har noget med hinanden at
gøre ved jeg ikke helt, men det er som om eax hele tiden er slået til og al
lyd runger / ekkoer...

lydkort er et ældre soundblaster live 5.1
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : MRN

Dato : 16-08-05 08:47

> [...]
> at gøre ved jeg ikke helt, men det er som om eax hele tiden er slået til

Prøv:

Start -> Programmer -> Creative -> Sound Blaster Live! -> Creative Surround
Mixer

Her skal du under fanen "Eax" vælge "(No effects)" ved alle punkterne. Det
burde virke...

Mvh
MRN

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-08-05 17:15

> Start -> Programmer -> Creative -> Sound Blaster Live! -> Creative
> Surround Mixer
>
> Her skal du under fanen "Eax" vælge "(No effects)" ved alle punkterne. Det
> burde virke...

jeg har kun installeret driverne og ikke softwaren - derfor undrer det mig
at noget sån lige ændres - jeg har på fornemmelsen et spil har ændret noget
og "taget det med" ud i windows...

kan man ikke ændre noget i windows der svarer til det du skriver?

Fra : MRN

Dato : 17-08-05 07:55

> [...]
> noget og "taget det med" ud i windows...
>
> kan man ikke ændre noget i windows der svarer til det du skriver?

Hmm... Det ved jeg så ikke lige hvad det skal være... :-/

Men ellers kan du vel bare installere softwaren, hvis du vil?

http://uk.europe.creative.com/support/downloads/

Ellers har jeg ikke lige nogen forslag...

Mvh
MRN