Indlæg fra 22/6...
Fra : -=JF=- arb

Dato : 15-08-05 14:06

Den 22/6 skrev Esben Von Buchvald dette:
:::::citat:::::
http://www-306.ibm.com/software/info/tivoli/inframgmt/index.jsp?S_TACT=105AF10D
gratis USB memory key hvis du opretter dig (du kan bare sige nej til at
få reklamer tilsendt på mail)
:::::citat slut:::::

Jeg skrev efter en memory key, men har ikke set skyggen af den

Er der nogen der har haft gevinst?

Mvh John

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 15-08-05 14:30

-=JF=- arb wrote:
> [...]
> få reklamer tilsendt på mail)
> :::::citat slut:::::
>
> Jeg skrev efter en memory key, men har ikke set skyggen af den

Nope.... SÅ vidt jeg kan se har de også ændret betingelserne til at det
kun gælder for folk i USA og canada

Fra : -= JF =- priv

Dato : 15-08-05 17:54

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse

> Nope.... SÅ vidt jeg kan se har de også ændret betingelserne til at det
> kun gælder for folk i USA og canada

Ærgeligt-ærgeligt, men man kan nu også forestille sig at de er blevet rendt
grundigt på dørene.

Godt at så'n en memory key trods alt ikke koster så meget at købe

Mvh John