USB hub med flg. egenskaber søges ..
Fra : Sven

Dato : 13-08-05 01:20

Hej.
Hvilken USB 2.0 hub bør jeg vælge, når jeg vil tilslutte både USB1.1 og
USB2.0 udstyr til den? De ting der er USB2.0 skal beholde den høje hastighed
selvom der er tilsluttet en USB 1.1 enhed (en mus). Er det nødvendigt med en
ekstra strømforsyning, eller er det nok med den strøm der kan trækkes via
USB?
Det er til 2 USB2.0 keys, en mus samt af og til et joystick

Sven

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-08-05 03:35

"Sven" <nogen@med.ca> skrev

> [...]
> USB?
> Det er til 2 USB2.0 keys, en mus samt af og til et joystick

Det er egentlig ikke noget din eksterne HUB bestemmer, det er den interne
ROD-HUB som den enkelte port sidder på, som bestemmer det.

Det bedste er derfor at sikre, at man ikke blander de to/tre hastigheder på
den samme ROD-HUB. Hvilke porte, som sidder på hvilken ROD-HUB kan du se i
enhedshåndteringen. Hver port har et placeringsnummer.

Hvis dit joystik har force feedback, så skal du bruge en ekstern psu, ellers
burde det ikke være nødvendigt til de ting, du nævner.

Claus