Mulitifunktionsmaskine
Fra : JA

Dato : 08-08-05 21:00

Hej gr.

Måske nogen sidder inde med kendskab/erfaringer med følgende
mulitifunktionsmaskine:
Canon Pixma MP760 det er en maskine jeg har set mig varm på, men idag ser
jeg så HP PSC1610 hos netto til en trediedel af prisen. Tilsyneladende kan
de det samme, så berettiger den højere pris for Canon dette valg.Jeg syntes
man bliver helt forvirret når man kigger data på forskellige maskiner
igennem, de kan tilsyneladende det samme, kun med maginale forskelle, men
ofter er der meget stor forskel på prisen, og denne prisforskel kan da ikke
kun være "mærke"-relateret..eller hva??
Til orientering er mit primære behov scannig/print, hvad mener kloge folk er
det rigtige valg en gang "dyrt" eller "mange" gange billigt hardware??

Jens