Tjek dette tastatur:
Fra : Laziter [9440]

Dato : 05-08-05 20:28

http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/

Sådan et vil jeg ha' når det udkommer, for dælen det er smart med de små
displays i hver tast.

Mvh
Benjamin

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-08-05 20:35

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> crashed Echelon writing

> Sådan et vil jeg ha' når det udkommer, for dælen det er smart med de små
> displays i hver tast.

Og hvordan vil du rense det, når du efter ½ år har samlet lidt snacks og
andre levende væsener nede i keyboardet?

--
Bjarke Andersen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 05-08-05 20:52

> Og hvordan vil du rense det, når du efter ½ år har samlet lidt snacks og
> andre levende væsener nede i keyboardet?

Snacks hører ikke hjemme ved min computer og de der levende væsner kan
sikkert lokkes ud med et par pust luft

Mvh
Benjamin

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-08-05 18:31

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev

> Og hvordan vil du rense det, når du efter ½ år har samlet lidt snacks og
> andre levende væsener nede i keyboardet?

Man må da formode, at designerene har tænkt på det, ogsåledes forseglet
displayet, så det er fuldstændig lukket. Eller er det da ret tåbeligt
designet.

I øvrigt synes jeg, at det er ret smart, og for en gangs skyld noget, der
virkelig kan finde en brugbar anvendelse...

Claus

Fra : Thomas Hansen

Dato : 05-08-05 20:41

On Fri, 05 Aug 2005 21:28:16 +0200, Laziter [9440]
<laziterNO@THANKSgmail.com> wrote:

> http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/
>
> Sådan et vil jeg ha' når det udkommer, for dælen det er smart med de små
> [...]
Det ser godt nok fedt ud. Men det kommer da nok til at koste en arm og et
ben.

/Thomas

Fra : Laziter [9440]

Dato : 05-08-05 20:54

"Thomas Hansen" <thomas.hansenGORILLA@lite.dk> skrev i en meddelelse
news.su1vmrtduxvtjp@sprinteren...

> Det ser godt nok fedt ud. Men det kommer da nok til at koste en arm og et
> ben.

Det gør et top gfx-kort jo også, og det bliver hurtigere forældet end et
tastatur

Mvh
Benjamin

Fra : Max

Dato : 05-08-05 20:40

Hej Benjamin

> Sådan et vil jeg ha' når det udkommer, for dælen det er smart med de små
> displays i hver tast.

Ideen er fin, men det bliver prisen helt sikkert osse, så en tusch pen er
stadigvæk
et godt alternativ.

Mvh Max

Fra : Laziter [9440]

Dato : 05-08-05 20:54

> Ideen er fin, men det bliver prisen helt sikkert osse, så en tusch pen er
> stadigvæk
> et godt alternativ.

Hmmm, jeg ville nu ikke sidde med en tuschpen på mit tastatur..
Næ så hellere det fine tastatur hvor tasterne kan programmeres til whatever
man nu synes

Mvh
Benjamin

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 05-08-05 20:47

Musen er da også til at forstå.
http://www.artlebedev.com/portfolio/mus/

Fra : Jakob

Dato : 05-08-05 21:22

In article <42f3c399$0$185$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
leo@leo.lir.dk says...
> Musen er da også til at forstå.
> http://www.artlebedev.com/portfolio/mus/

Er i sikre på at det ikke bare er designstudier, det ligner det altså
for mig må jeg sige.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 05-08-05 21:35

hehe old news... læs www.newz.dk hvis du vil følge med...

Fra : MN

Dato : 06-08-05 19:10

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote in message

> hehe old news... læs www.newz.dk hvis du vil følge med...

Gider ikke....

MN

Fra : phscenic

Dato : 06-08-05 23:40

hvis du kikker efter kan man se at den er sat til en mac

Fra : Laziter [9440]

Dato : 06-08-05 23:49

"phscenic" <phscenic@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> hvis du kikker efter kan man se at den er sat til en mac

Mon ikke også at et sådant tastatur vil udkomme til alm. PC eller kan bruges
til begge dele som nogle tastaturer kan idag?

Mvh
Benjamin

Fra : Hans

Dato : 07-08-05 02:56

Laziter [9440] wrote:
> "phscenic" <phscenic@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
>
> Mon ikke også at et sådant tastatur vil udkomme til alm. PC eller kan
> bruges til begge dele som nogle tastaturer kan idag?

Alle svarene er her:

http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/answers/

Hans