|
| HP LJ 3015? Fra : Jørn H. |
Dato : 03-08-05 20:27 |
|
Hej NG.
Har været den lykkelige ejer af nævnte printer/kopimaskine/fax indtil den
kom tilbage fra (garanti)reparation. Der blev udskiftet en hardware-enhed
som jeg ikke husker betegnelsen for.
Problem nu: når jeg kopierer, udskrives kopien med en bred skrifttype, så
teksten ikke kan være på siden i bredden. Dokumentet bliver altså ikke
kopieret i dets nøjagtige udseende hvis man kan udtrykke det på den måde.
Servicefirmaet henviser til HP Support, fordi de siger det må være en
softwarefejl. HP Support foreslog først af/geninstallering og derefter
"software-reset" på maskinen og adskillige andre forslag. Men alt uden
resultat!
Så nu er jeg altså i den situation, at jeg har betalt 400,- kr. i porto for
at få udført en garantireparation (hardware), hvorefter jeg ikke kan bruge
kopifunktionen...
Er der nogen "kloge hoveder" i gruppen, der kan hjælpe??
MVH Jørn H.
| |
Brian S. Jensen (04-08-2005)
| Kommentar Fra : Brian S. Jensen |
Dato : 04-08-05 05:02 |
|
"Jørn H." <jornhnospam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:42f11b83$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej NG.
>
> Har været den lykkelige ejer af nævnte printer/kopimaskine/fax indtil den
> kom tilbage fra (garanti)reparation. Der blev udskiftet en hardware-enhed
> som jeg ikke husker betegnelsen for.
>
> Problem nu: når jeg kopierer, udskrives kopien med en bred skrifttype, så
> teksten ikke kan være på siden i bredden. Dokumentet bliver altså ikke
> kopieret i dets nøjagtige udseende hvis man kan udtrykke det på den måde.
>
> Servicefirmaet henviser til HP Support, fordi de siger det må være en
> softwarefejl. HP Support foreslog først af/geninstallering og derefter
> "software-reset" på maskinen og adskillige andre forslag. Men alt uden
> resultat!
> Så nu er jeg altså i den situation, at jeg har betalt 400,- kr. i porto
> for at få udført en garantireparation (hardware), hvorefter jeg ikke kan
> bruge kopifunktionen...
>
> Er der nogen "kloge hoveder" i gruppen, der kan hjælpe??
>
> MVH Jørn H.
>
Hvis en soft-reset ikke har virket, så er det tilbage til reparatøren
Softwarefejl kan det ikke være, da kopi-funktionen er uafhøngig
af PC's software
Mvh.
Brian S Jensen
| |
Jørn H. (04-08-2005)
| Kommentar Fra : Jørn H. |
Dato : 04-08-05 14:57 |
|
"Jørn H." <jornhnospam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:42f11b83$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej NG.
>
> Har været den lykkelige ejer af nævnte printer/kopimaskine/fax indtil den
> kom tilbage fra (garanti)reparation. Der blev udskiftet en hardware-enhed
> som jeg ikke husker betegnelsen for.
>
> Problem nu: når jeg kopierer, udskrives kopien med en bred skrifttype, så
> teksten ikke kan være på siden i bredden. Dokumentet bliver altså ikke
> kopieret i dets nøjagtige udseende hvis man kan udtrykke det på den måde.
>
> Servicefirmaet henviser til HP Support, fordi de siger det må være en
> softwarefejl. HP Support foreslog først af/geninstallering og derefter
> "software-reset" på maskinen og adskillige andre forslag. Men alt uden
> resultat!
> Så nu er jeg altså i den situation, at jeg har betalt 400,- kr. i porto
> for at få udført en garantireparation (hardware), hvorefter jeg ikke kan
> bruge kopifunktionen...
>
> Er der nogen "kloge hoveder" i gruppen, der kan hjælpe??
>
> MVH Jørn H.
Tak begge to!
Jeg brokker mig til ServiceGruppen for Dataudstyr A/S i Hedehusene, som er
det firma, som yder service på HP-produkter.
MVH Jørn H.
| |
|
|