Fullface cd-print på Canon PIXMA 4000 ?
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 03-08-05 13:53

Mit cd-label printprogram til min Canon PIXMA 4000 understøtter kun print på
cd'ere indtil ca
35 mm fra centrum - altså ikke helt ind til "hullet". Er det printeren der
ikke kan andet eller vil et andet program kunne
lave "fullface printing"?

VH
Jakob

Fra : Brian R.

Dato : 03-08-05 14:07

Den kan sagtens printe helt ind til, mener det er 12 mm.
Du skal i det medfølgende program fra canon lave en ny "template", hvor du
laver en ny skive, der passer til de skiver du ønsker at anvende.

Mvh,
Brian

Fra : Lars

Dato : 03-08-05 23:00

"Brian R." wrote:
> [...]
> Du skal i det medfølgende program fra canon lave en ny "template", hvor du
> laver en ny skive, der passer til de skiver du ønsker at anvende.

Lige præcis...
Start CD-LabelPrint.
File - Select Paper... - New

Fra : Jakob Aagaard Harder