Logitech Quickcam 3000
Fra : Ulrich

Dato : 29-07-05 14:23

Hej, jeg har et besynderligt problem. Når jeg kobler subj. til min laptop,
XP pro, viser og optager den film på hovedet!? Jeg har forgæves forsøgt med
en geninstallation.

Nogen der har et løsningsforslag der ikke involverer at vende kameraet på
hovedet.?

Mvh

/Ulrich

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-07-05 17:10

Ulrich wrote:
> [...]
> forgæves forsøgt med en geninstallation.
>
> Nogen der har et løsningsforslag der ikke involverer at vende

Har du installeret nogen codec packs?
- Prøv at afinstallér dem.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-05 17:42

On Fri, 29 Jul 2005 15:23:28 +0200, "Ulrich" <devantierXXX@gmail.com>
wrote:

>Hej, jeg har et besynderligt problem. Når jeg kobler subj. til min laptop,
>XP pro, viser og optager den film på hovedet!? Jeg har forgæves forsøgt med
>en geninstallation.

Det kan normalt ændres i settings under punktet spejlvending..

Verner

Fra : Ulrich

Dato : 30-07-05 13:41

> Det kan normalt ændres i settings under punktet spejlvending..
>
> Verner

Tak for jeres svar - det løste problemet :)
/Ulrich