Slimline dvd monteringsplade
Fra : Rune Hammerskov

Dato : 29-07-05 14:05

Jeg er ved at lave et mini-itx kabinet. Jeg skal have monteret et
slimline dvd drev og det ville være nemmest hvis jeg kunne købe en
færdiglavet monteringsplade i stil med:

http://www.bigbruin.com/reviewpics/morex3688/morex%20drive%20tray%20large.jpg

Jeg har bare ikke kunne finde dem som separat del. Er der nogen der ved
om man kan købe den, eller noget der ligner, som separat del.

PS. Hvis i har en idé til hvordan jeg selv nemt kunne fabrikere den
ville det også være fint.

PPS. Jeg har spurgt i d.e.h.casemodding, men det gav ikke noget resultat.

Fra : Nybro

Dato : 29-07-05 14:22

Hej Rune
Det link du har vedlagt virker ikke....
Har du ikke et billede el.
/Nybro

Fra : Rune Hammerskov

Fra : Nybro

Dato : 29-07-05 15:06

Hej Rune.

OK. Sådan en har jeg ikke. Har du de plader man bruger til at monter HD fra
bærbar.
Men med hensyn til dit problem så vil jeg forslå at bukke nogen plexiglas.
Det er forhildsvil let at ajbejde med.

Fra : Rune Hammerskov