Billige rejser sydpå
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 06-09-05 07:02

Hej

Jeg ved, at det er et vidt begreb, men min bror, kæresten og deres to-årige
datter skal en tur ned i varmen engang til november. Hvad er top-5 over
links på nettet til billige rejser i den retning?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Rune Sandbakken

Dato : 06-09-05 18:09

"Bo Kamp Dudek" <bo@familiendudek.dk> skrev i melding
> [...]
> datter skal en tur ned i varmen engang til november. Hvad er top-5 over
> links på nettet til billige rejser i den retning?

Denne linken gir nesten 80000 ulike tilbud sydpå i november fra Danmark:
http://www.solfaktor.com/tour/dk?words=sydp%E5&m=2005-11&rating=10&deps=Danmark

MVH Rune
Solfaktor