Ang. kobberbryllup
Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 05-09-05 15:21

Hej NG

Jeg er lidt i tvivl om dette er rette gruppe, men håber i kan lede mig på
vej, hvis ikke det er...(er postet i dk.snak og dk.snik.snak også)

Det er ang. vores kobberbryllup som vi naturligvis gerne vil fejre.. Da
dette falder på onsdag er vi lidt i vildrede om det skal holdes på dagen
(frokost) eller om man kan holde det lørdagen efter (frokost)... Vi vil ikke
at der bliver noget om onsdagen, hvis vi vælger at flytte det til lørdagen
lige efter... Hvad er jeres mening... Vil i holde det på dagen og så måtte
der komme dem der kan... eller hvad???

Med venlig hilsen
Heidi

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 05-09-05 16:36

"Heidi Bech Petersen" <hbFJERNMIG@petersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>Hvad er jeres mening... Vil i holde det på dagen og så måtte der komme dem
>der kan... eller hvad???

Tjae, der er nok lige så mange meninger som der er mennesker, personligt
synes jeg at de fester som holdes på dagen eller før, er de bedste, for til
de fester der holdes efter dagen, er gassen mange gange gået lidt af
ballonen, alle har alligevel været forbi/ringet og ønsket tillykke og evt.
afleveret gaver osv.
det spontane (hvis man kan udtrykke det på den måde ) er gået fløjten.

mvh Tonny, og tillykke

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 05-09-05 18:24

"Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> afleveret gaver osv.
> det spontane (hvis man kan udtrykke det på den måde ) er gået fløjten.

Tak....

og du har ganske ret, der er nok lige så mange meninger som der er
mennesker... Men det var simpelthen også fordi vi godt vil høre hvad andre
syntes...

Mvh Heidi

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 05-09-05 17:03

Heidi Bech Petersen <hbFJERNMIG@petersen.tdcadsl.dk> skrev:
> [...]

Det er ligesom om der er en mail identisk med denne i en anden
gruppe, så der kan du nok få svar!?
thomas pb

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 05-09-05 18:23

"Thomas Peter Bitsch (slet C8WHP)" <tpbknorr@C8WHPpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11259363990.881638693693937@dtext.news.tele.dk...

> Det er ligesom om der er en mail identisk med denne i en anden
> gruppe, så der kan du nok få svar!?
> thomas pb

Hej Thomas pb

Det har jeg også gjort opmærksom på...

Citat:
Citat slut..

Da jeg var i tvivl om dette var den rette gruppe... Håber ikke det har givet
dig alt for mange problemer...

Mvh Heidi

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 05-09-05 18:26

> [...]
>Citat slut..
>
>Da jeg var i tvivl om dette var den
>rette gruppe... Håber ikke det har givet

Også mudderkastning?

--
thomas pb

Fra : Jette

Dato : 09-09-05 08:02

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 09-09-05 13:25

Hej Jette
Tak for dit svar og hilsen... Jeg tror nok at vi bliver enige om at holde
det om onsdagen (på dagen)... vi holder det kl. 13.00 til frokost... Og vi
regner med at lave kold bord... (pølsebord)... Men en opskrift på en god
svampesovs kan jeg altid bruge... Så bare hit med den )
Hilsen Heidi