PHP Nuke
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 05-09-05 15:19

Hej Ng

Jeg har lige installeret PHP Nuke på mit site på min egen apache server...
Det kører også fint. Men jeg har et lille problem

Når jeg går i admin delen, så skriver den f.eks _SAVEDATABASE under ikonet
hvor den burde skrive: 'Backup DB'

Jeg har fundet ud af at det er fordi at jeg har valgt Dansk som sprog på
hele sitet, hvis jeg vælger engelsk kører det fint nok, men jeg vil gerne
bruge dansk. Nogen der har haft det problem før ?`

Mvh Jacob d'Andrade

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-09-05 16:17

On Mon, 05 Sep 2005 16:19:16 +0200, Jacob d'Andrade wrote:

> Jeg har lige installeret PHP Nuke på mit site på min egen apache server...
> Det kører også fint. Men jeg har et lille problem

PHP Nuke er et stort sikkerhedshul, med en kompromiteringsliste så lang,
som internettet rækker! Skift hurtigst muligt til nogen andet, f.eks.
Post Nuke.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 06-09-05 07:19

"Michael Rasmussen" <mir@miras.org> skrev i en meddelelse

> PHP Nuke er et stort sikkerhedshul, med en kompromiteringsliste så lang,
> som internettet rækker! Skift hurtigst muligt til nogen andet, f.eks.
> Post Nuke.

Hej Michael

Jeg takker, og har skiftet omgående til Post Nuke. Men jeg savner dog en
lille feature, muligheden for at kunne redigere sin tekst når man f.eks
skriver en nyhed eller et indlæg, så kunne man i phpnuke vælge om det skulle
være højre eller venstre margin på en knap, og indsætte links osv... Som jeg
lige kan se det, skal jeg selv skrive html koden her... Findes der noget
plugin værk der kan lave den funktionsbjælke ?

Mvh Jacob