Ny newsreader
Fra : Zork

Dato : 04-09-05 16:50

Den her er bare fænomenal, især til binary download. Klippestabil og med
tonsvis af fede features:

http://usenetexplorer.com
http://www.netwu.com/ue/

Eneste anke p.t. er en elendig Help fil (der blot er en tekstfil), der er dog
ved at blive lavet en god tutorial her:

http://ue-tutorial.zapto.org/

Og nej, jeg har ikke aktier i den, synes bare den fortjener at blive bedre
kendt, han gør ikke selv ret meget for at reklamere for den.

Zork

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-09-05 17:40

On 04 sep 2005, Zork wrote in dk.edb.internet.software.mail+news:

> Den her er bare fænomenal, især til binary download.
> Klippestabil og med tonsvis af fede features:
>
> http://usenetexplorer.com

Nogle screenshots nogle steder?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-09-05 18:44

Palle Jensen wrote:

> Nogle screenshots nogle steder?

Jeg kunne heller ingen finde, så jeg lavede mit eget:
http://hjem.tele2adsl.dk/stokholm/shots/20050904193530.png

Og se lige de her gode knapper i bunden af dette vindue:
http://hjem.tele2adsl.dk/stokholm/shots/20050904193618.png :)

Bwah... Den er grim, ulogisk og koster penge. Næste...

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-09-05 21:46

On 04 sep 2005, Lars Stokholm wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg kunne heller ingen finde, så jeg lavede mit eget:
> http://hjem.tele2adsl.dk/stokholm/shots/20050904193530.png

Og tak for det...!

> Og se lige de her gode knapper i bunden af dette vindue:
> http://hjem.tele2adsl.dk/stokholm/shots/20050904193618.png :)

Uha uha... Knapper til fremtidig brug

Tror jeg springer over....

--