Hej NG.
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 05-06-01 19:55

Hvordan får jeg et andet icon til at fremgå ved f.x. foretrukne listen end
det alm. explorer icon. (selvf. ved MS IE)..

På forhånd tak

--
MVH Kenneth Egholm

Fra : me

Dato : 05-06-01 20:02

Prøv dog selv at se nogle få dage tilbage, spørgsmålet bliver besvaret sådan
cirka hver anden eller tredie dag.

mvh
ha

Fra : Camilla Scharff

Dato : 05-06-01 21:50

Jeg tror nu godt nok, at det er lidt længere siden end 2 dage, at
spørgsmålet blev stillet sidst... Så en gang til for prins Knud:
http://www.favicon.com

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere