Zakynthos
Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 03-09-05 12:52

Jeg vil så gerne rejse til Zakynthos (Zante)på egen hånd, og blive der
et stykke tid.
Når jeg søger flybilletter kommer jeg aldrig længere end til Athen?
Er der nogen der ved hvor jeg mere præsist kan søge?
Tak for hjælpen
PS. Har du boet på di Palais i Tsilivi hører jeg gerne om stedet.
thomas pb

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-09-05 21:31

Hej

Thomas Peter Bitsch <tpbknorr@EJLAQpost.tele.dk> (slet EJLAQ) wrote:

> [...]
>Når jeg søger flybilletter kommer jeg aldrig længere end til Athen?
>Er der nogen der ved hvor jeg mere præsist kan søge?

Det skyldes at der ikke er ruteflyvning til andre destinationer i GR end
netop Athen, her skal man så skifte til et indenrigsfly.

Det du skal gøre er at kigge hos charterbureauerne, de flyver direkte
til zakynthos, hos dem kan du købe en flybillet uden ophold. - Problemet
kan så muligvis være længden af dit ophold.

Kig her: www.solfaktor.com/dk
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 04-09-05 09:37

Ole Rasmussen <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev:

> [...]
>til zakynthos, hos dem kan du købe
>en flybillet uden ophold. - Problemet
>kan så muligvis være længden af dit ophold.

Desværre er der kun et selskab der flyver fra Jylland, men er der
ingen steder man kan finde flyafgange ud af Athen?
thomas pb

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 04-09-05 21:45

Hej

Thomas Peter Bitsch <tpbknorr@BKWIHpost.tele.dk> (slet BKWIH) wrote:

>Desværre er der kun et selskab der flyver fra Jylland, men er der
>ingen steder man kan finde flyafgange ud af Athen?

Jo da, kig her: http://www.olympicairlines.com/

Du kunne evt. flyve med Mærsk til Athen, og fortsætte med Olympic til
Zakynthos. - Ind imellem har Olympic's kontor i københavn også tilbud på
'direkte' billetter fra CPH til diverse Græske øer, dog selvfølgelig med
skift i Athen.

PS: Nu ved man ikke hvad der sker med Mærsk når Sterling tar' over, men
mon ikke de fortsætter de nuværende flyveplaner.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 05-09-05 15:02

> [...]
>Athen, og fortsætte med Olympic til
>Zakynthos. - Ind imellem har
>Olympic's kontor i københavn også tilbud på

Tak for hjælpen, det var lige hvad jeg søgte.
thomas pb

Fra : casper

Dato : 04-01-06 23:03

Ole Rasmussen wrote:
<klip>

> PS: Nu ved man ikke hvad der sker med Mærsk når Sterling tar' over, men
> mon ikke de fortsætter de nuværende flyveplaner.
> [...]

De har lukket flere ruter som fx. ruten til Manchester, som Mærsk ellers
lige havde åbnet for et år siden..