hvor meget mad ?
Fra : JytteJ

Dato : 29-08-05 21:29

Er der nogle derude, der ved om man får 1 eller 2 måltider på en flyrejse
kh. - Vancouver som varer ca. 8 timer. Det er med Lufthansa.

Vh
JytteJ

Fra : Lars

Dato : 29-08-05 21:47

Der vil bliver serveret to måltider, men forvent ikke det store....med
mindre du flyver buisness eller First....Maden er ikke særlig
sændende...men se evt denne hjemmeside:
http://www.airlinemeals.net/indexMeals.html og find Lufthansa...

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 30-08-05 09:05

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle derude, der ved om man får 1 eller 2 måltider på en flyrejse
> kh. - Vancouver som varer ca. 8 timer. Det er med Lufthansa.

Det er svært at sige! Det afhænger meget af, hvornår du rejser. Normalt vil
det være to måltider, men hvis man flyver hen over natten, så vil
morgenmaden være meget lille. Som regel får man altid et stort måltid og et
lille (enkelt gange er det lille måltid bare en snack). Jeg plejer at være
rimelig tilfreds, men jeg er heller ikke to meter høj og 100 kg.

Kennet
--
... så er vi hjemme fra Afrika - læs mere her
www.pernille-kennet.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 31-08-05 08:10

"Pernille og Kennet Föh" <anonym@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> .. så er vi hjemme fra Afrika - læs mere her
> www.pernille-kennet.dk
> .... stedet med de mange rejsebeskrivelser

Jeg er 196 og 150 kg og gider ikke spise flymad
Der er rigeligt mad for du gider ikke spise på en otte timers tur. Jeg
spiser kun på turen for at få tiden til at gå, for maden er papmad - du
kunne ligeså godt spise på mcdonalds , så dårlig er maden - eller retter
total uden smag og det svarer til at bide i en svamp.

Hvorfor kan de ikke bare lave et par Foccia boller med skinke eller oksekød.
Det ville være nemmere at spise i flyet og smage af mere. Og man slap for
alle de åndsvage små plasticbokse de pakker maden i.

Mvh Jens

Fra : Niels H

Dato : 31-08-05 08:49

> [...]
> Er der nogle derude, der ved om man får 1 eller 2 måltider på en flyrejse
> kh. - Vancouver som varer ca. 8 timer. Det er med Lufthansa.

Jeg synes nu, at de andre underdriver lidt.
Jeg har fløjet til USA/Canada utallige gange, og har aldrig manglet noget.
Med en så lang flyvning får du med garanti både en let morgenmad og et
aftenmåltid, og ind imellem bliver der omdelt små-snacks, kaffe og the, alm.
drikkevarer (juice, vand, sodavand m.v.).
Det eneste spørgsmål må være rækkefølgen afhængigt af hvad tid du rejser.
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Michael

Dato : 31-08-05 13:13

Niels H wrote:
> [...]
> drikkevarer (juice, vand, sodavand m.v.).
> Det eneste spørgsmål må være rækkefølgen afhængigt af hvad tid du rejser.

Det samme her. Fløj fra Amsterdam til San Francisco i juni måned og fik
serveret god mad i rigelige mængder på både ud- og hjemtur. Og der var
drikkevarer og slik ad libitum, selvom det var på monkey class.

Kan klart anbefale KLM.

/michael