hjælp jeg er kommet hjem med nogen ruBels ~
Fra : Lars K.

Dato : 29-08-05 17:03

er der nogen der ved hvor man kan få dem vekslet der er ca 1000 af dem
så det er ikke nogen herregård men stadigt nogen sure penge at taBe
--
Mv.
Lars K.

Fra : Kristian

Dato : 29-08-05 17:16

Lars K. <no2@mail.dk> wrote:

>er der nogen der ved hvor man kan få dem vekslet der er ca 1000 af dem
>så det er ikke nogen herregård men stadigt nogen sure penge at taBe

Du kan få ca 200 kr for dem hos Forex, så det er "gangbar" valuta.

Kristian

Fra : Lars K.

Dato : 29-08-05 22:35

On Mon, 29 Aug 2005 18:15:31 +0200, Kristian <stretch234@get2net.dk>
wrote:

> Du kan få ca 200 kr for dem hos Forex, så det er "gangbar" valuta.

Ohh 1000 tak - de ville ikke vide af dem i nordera i kastrup

--
Mv.
Lars K.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 29-08-05 19:23

Lars K. wrote:

> er der nogen der ved hvor man kan få dem vekslet der er ca 1000 af dem
> så det er ikke nogen herregård men stadigt nogen sure penge at taBe

Det er måske et dumt spørgsmål, men jeg spørger alligevel:

Er russiske penge ikke idag lige så gode som andre.? Dvs. at
pengeinstitutterne vil veksle dem.

(Selvfølgelig kun sedler)

Mvh. Jørgen

Fra : Lars K.

Dato : 29-08-05 22:36

On Mon, 29 Aug 2005 20:23:06 +0200, Jørgen Rasmussen
<jorgen-rasmussen@aa.bb> wrote:

>Det er måske et dumt spørgsmål, men jeg spørger alligevel:
>
>Er russiske penge ikke idag lige så gode som andre.? Dvs. at
>pengeinstitutterne vil veksle dem.

nope nordera tager dem ikke .... jeg er ikke en gang sikker på det er
lovligt at tage dem ud af Rusland
--
Mv.
Lars K.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 14-09-05 22:52

On Mon, 29 Aug 2005 23:36:06 +0200, Lars K. <no2@mail.dk> wrote:

> [...]
Jeg kan godt købe dem af dig, hvis du stadig er brændt inde med dem.

>nope nordera tager dem ikke .... jeg er ikke en gang sikker på det er
>lovligt at tage dem ud af Rusland
Det er fuldt ud lovligt, med et maks på 40000 Rubler.

/Hans

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 30-08-05 13:07

"Lars K." <no2@mail.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved hvor man kan få dem vekslet der er ca 1000 af dem
> så det er ikke nogen herregård men stadigt nogen sure penge at taBe
> --

Før i tiden kunne man ofte veklse de lidt mindre gangbare valutaer i de små
banker. Det blev dog for dyrt for de små banker at ligge inde med de mange
valutaer. Derfor har de fleste banker stoppe denne praksis. Det kan være, at
der måske er visse banker der stadig gør det. Som en anden nævner, så er
Forex bedste bud, men for folk, der bor langt fra en sådan butik, så var det
måske forsøget værd, at opsøge en lille lokal bank.

Kennet
--
... så er vi hjemme fra Afrika - læs mere her
www.pernille-kennet.dk