Anbefale campingplads i Italien ??
Fra : Jan

Dato : 28-08-05 13:57

Hejsa

Vi har snakket meget om, at smide vores telt i bilen næste sommer og kører
ned til Lidoen eller deromkring i Italien.

Men hvilke campingpladser kan anbefales - vi har 2 børn på 5 og 8 år med og
skal man reservere plads når man kommer med eget telt - ja det er første
gang vi skal prøve sådan noget teltferie og er derfor totalt uerfarene.

Kan man på sin teltplads få lys og vand evt. ved pladsen osv...

Alle gode råd og links modtages med kyshånd

Jan

Fra : Tømreren

Dato : 28-08-05 15:22

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Vi har snakket meget om, at smide vores telt i bilen næste sommer og kører
> ned til Lidoen eller deromkring i Italien.

Jeg kender nogen der er meget glade for den her:
http://www.campingrubicone.com/danish/benvenuti.htm

Fra : Lone Nielsen

Dato : 29-08-05 16:55

Hej Jan

Jeg har været på en campingplads som hedder "international" og den er bare
super god. Det er den første campingplads som ligger lige efter den store
lange gågade, så den kan nås på gåben langs med vandet. Super lækker plads.
Dejlig pool område. Supermarked som er rimelig med priserne, og en børneklub
for jeres vedkomne.
Et besøg værd.
Med venlig hilsen
Lone

Fra : Lone Nielsen

Dato : 29-08-05 17:35

Hej hej
Jeg glemte helt at skrive at det er på lidoen campingpladsen ligger.
Hi hi undskyld

Fra : Bo

Dato : 29-08-05 22:28

"Jan" skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kan man på sin teltplads få lys og vand evt. ved pladsen osv...
>
> Alle gode råd og links modtages med kyshånd

Vi var på denne campingplads, min søn og jeg www.campingmarepineta.com
knægten var helt vild med stedet da der sker noget for alle aldre, pladsen
har også den fordel at INGEN børn forlader pladsen uden en voksen (der står
vagter ved udgangen til stranden og vejen mod byen) stranden er 100-200
meter bred inden du når vandet og pladsen ligger lige ved vandet.

Området ved de 4 pool er overvåget af en livredder, så jeg vil mene at det
er en plads med høj sikkerhed når det drejer sig om børn, men pladsen er
også stor.. de prøver at lave områder for hver nationalitet så børnene har
nogen at lege med.
På pladsen er der lys, vand, ja... tror der er alt, badeområdet og
toiletterne er meget fine. (tror godt at Italienerne kan lære Danskerne
noget om hygiejne) generelt.

Er du ikke så god til Italiensk eller tysk, så har Suntours det meste af det
du søger.

Rigtig god fornøjelse

Hilsen

Bo

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 29-08-05 23:54

> [...]
> skal man reservere plads når man kommer med eget telt - ja det er første
> gang vi skal prøve sådan noget teltferie og er derfor totalt uerfarene.

Var sidste år på http://www.marinadivenezia.com/eng/index_eng.asp

Havde lejet et mobilhome gennem www.eurocamp.dk

Kan anbefale pladsen, men den er meget stor.

mvh
Bendt