Små jingles?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-06-01 18:19

Hejsa!

Hvor finder jeg noget jinglemusik? Vi skal have lavet noget til noget
underholdning.

Det skal være sådan lidt TADA!-agtigt! - Det må gerne lyde dårligt :)
Det skal være lidt plat - skal bruges til "Den sjove vittighed!", og
andre i samme dur.

Nogle der har noget liggende, eller ved hvor jeg kan finde det?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : John K

Dato : 05-06-01 18:21

> [...]
> andre i samme dur.
>
> Nogle der har noget liggende, eller ved hvor jeg kan finde det?

Vi har en masse liggende her på radioen... hvad skal du mere konkret bruge?

Mvh

John K

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-06-01 19:01

John K skrev:

>Vi har en masse liggende her på radioen... hvad skal du mere konkret bruge?

Det er jo lidt svært - sådan TADA-agtigt :) Det er nok ikke SÅ vigtigt
hvordan de præcist lyder.

De skal vel vare ca. 5 sekunder.

Har du evt. et par eksempler du vil ligge på nettet, så kan jeg høre
lidt, og evt. spørge igen? :)

Jeg takker for hurtigt svar!

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : John K

Dato : 05-06-01 19:39

> Det er jo lidt svært - sådan TADA-agtigt :) Det er nok ikke SÅ vigtigt
> hvordan de præcist lyder.

Måske noget "lykkehjuls-agtigt" :)

> De skal vel vare ca. 5 sekunder.

Jeg ser hvad vi har...

> Har du evt. et par eksempler du vil ligge på nettet, så kan jeg høre
> lidt, og evt. spørge igen? :)

Jeg smider lidt op på vores hjemmeside, og sender et link til dig direkte...

Mvh

John K

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-06-01 19:47

John K skrev:

>Måske noget "lykkehjuls-agtigt" :)

Noget i den stil kunne det sagtens være!

>Jeg smider lidt op på vores hjemmeside, og sender et link til dig direkte...

Kanin-kanon! :)

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : John K

Dato : 05-06-01 21:46

Hej igen Lasse

Kan du ikke lige sende mig din e-mail adresse. Den du opgiver her ser mig
lidt mystisk ud :))

Mvh

John K

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-06-01 21:54

John K skrev:

>Kan du ikke lige sende mig din e-mail adresse. Den du opgiver her ser mig
>lidt mystisk ud :))

Den virker nu fint nok - det er WOL der har domænet nospam.dk - hvor
jeg har en adresse.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : John K

Dato : 06-06-01 01:12

> Den virker nu fint nok - det er WOL der har domænet nospam.dk - hvor
> jeg har en adresse.

OK.

Jeg har fundet lidt forskelligt som jeg mailer til dig i løbet af onsdagen
(senere i dag:) som MP3...

Jeg er for træt til at lave mere fornuftigt lige nu :)

Mvh

John K