China Air
Fra : Coppi

Dato : 27-08-05 16:03

Hej

" Vores " SAS flyver til Shanghai er gået i stykker, derfor skal vi i stedet
over Frankfurt og med China Air til Shanghai i stedet, det ser ud til, at
det er en Jumbo vi så skal flyve med.

Har nogen af jer fløjet med China Air før ?

Hvordan er det ? Service, benplads o.s.v.

coppi

Fra : Flinkesen

Dato : 27-08-05 17:01

> Har nogen af jer fløjet med China Air før ?
>
> Hvordan er det ? Service, benplads o.s.v.
>
> coppi

Er det China Air eller Air China?? Det første er taiwanesisk og det andet
er
kinesisk. Hvis det er China Air, så havde jeg intet at klage over, da jeg
rejste til Bangkok med dem. God mad, super service og ganske fin benplads
(jeg er 190 cm.)

God tur

JK

Den har indtil videre sparet mig for at få 13703 spam-mails.

Fra : Coppi

Dato : 29-08-05 09:09

Se det vidste jeg ikke , det er Air China
coppi

Fra : Daniel Birch

Dato : 29-08-05 16:10

"Coppi" <annie321@privat.dk> wrote in message

> Se det vidste jeg ikke , det er Air China
> coppi

Fløj med Air China fra London via Beijing til Sydney og retur for 4-5 år
siden.

På forhånd ville jeg ikke have valgt netop dette selskab, men der var ikke
plads med andre på de datoer, jeg ville rejse.

Jeg blev dog glædeligt overrasket. Serviceniveauet var ganske i orden, på
linje med et almindeligt, vesteuropæisk selskab. Altså ikke på højde med
andre asiatiske flyselskaber (Thai, Singapore, osv.)

Flykomforten var også helt igennem middel. Dog virkede det i et af flyene
som om sæderne bare var skruet tilfældigt ned i gulvet. Jeg sad således i et
sæde, hvor jeg følte mig meget klemt, men da jeg efter afgang byttede til en
anden plads for at sidde ved siden af familien, var der pludselig
overordentlig god benplads. En hurtig, uofficiel opmåling bekræftede da
også, at sædeafstanden simpelt hen var varierende!

Maden var jævnt kedelig (yoo wan chiiken or fiis) men dog mættende...

Filmene ... gamle, amerikanske b-film, dubbet med kinesisk tale og dérfra
tekstet på engelsk af en kineser, som tydeligvis ikke kunne engelsk! Tag
hellere en bog med...

Med andre ord: En helt igennem ok tur. Ingen skræk for at falde ned. Ingen
problemer undervejs. Blot heller ingen wow-oplevelse.

mvh
Daniel