Poppadums?
Fra : Dooz

Dato : 26-08-05 08:33

Har indkøbt et "dinnerkit" til indisk mad, indeholdende diverse krydderier
og andet, og en pakke poppadums, som skal i mikroen...Sådan en har jeg jo så
ikke. Hvad kan jeg alternativt gøre?
Eva

Fra : Sofie

Dato : 26-08-05 09:02

jeg plejer, at stege dem på panden i rigeligt med olie

--
Besøg www.Familiemad.dk
Besøg www.Familiemad.dk/jul

Fra : MM

Dato : 26-08-05 10:50

> jeg plejer, at stege dem på panden i rigeligt med olie

Li præcis, de skal 'frituresteges'

~MM

Fra : Dooz

Dato : 26-08-05 10:53

Takker ! Hvor længe skal dyrene have? Sekunder, minutter?
Eva

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 26-08-05 14:19

Dooz <dooz_nospam@city.dk> skrev:
>Takker ! Hvor længe skal dyrene have? Sekunder, minutter?
>Eva
>"MM" <msquaredFJERN@FJERNkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

sekunder, pas på, de lugter ad helv... til når de forkuller, og
det går hurtigt, lige så snart de folder sig lidt sammen, så op på
noget fedtsugende papir. Skulle det gå galt, vil det være rart med
en pose menu chips.
Velbekomme
thomas pb

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 28-08-05 20:46

Thomas Peter Bitsch <tpbknorr@5CAIEpost.tele.dk> (slet 5CAIE)
skrev:

> [...]
>det går hurtigt, lige så snart de folder sig lidt sammen, så op

>noget fedtsugende papir. Skulle det gå galt, vil det være rart

Et lille trick er at bruge en hulske, når dyrene er kommet i
olien. Man kører skeen rundt i en cirkel på overfladen, så holdes
den plan i olien. Når de ca. 10 sek. er gået, vender man den om og
gør det samme på bagsiden. Så får man flotte, flade poppodums
ligesom på indiske restauranter.

Vh. JIB