Billeje - Boston, USA
Fra : news.gvdnet.dk

Dato : 25-08-05 22:49

Hej med Jer

Jeg skal til konference i Boston, USA, næste måned.
Er der nogen der har et godt tip til det billigste sted at leje en ordentlig
bil??

Venlig hilsen

Carsten

Fra : Brian Skaarup

Dato : 26-08-05 07:34

> Jeg skal til konference i Boston, USA, næste måned.
> Er der nogen der har et godt tip til det billigste sted at leje en ordentlig
> bil??
Hvis du er Sas Eurobonus medlem står der hhv. et Hertz og et Avis
rabatnummer på kortet.
Eurobonus medlemskabet er gratis

Fra : Kim Persson

Dato : 26-08-05 12:53

> Jeg skal til konference i Boston, USA, næste måned.
> Er der nogen der har et godt tip til det billigste sted at leje en
> ordentlig bil??

Jeg har altid været tilfreds med holidayautos, som også er blandt de
billigere.
men der er en go oversigt på
http://www.bnm.com
også er det bare igang med at klikke Go' tur

//Kim

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 26-08-05 22:15

> Jeg har altid været tilfreds med holidayautos, som også er blandt de
> billigere.

Me too. Lejede en bil fra Seattle til San Francisco via Holidayautos, som
reserverede en bil i mit navn hos Alamo. I Boston kan det sagtens være et
andet selskab som Holiday Autos finder billigere...

Mvh

Emil

Fra : martin

Dato : 27-08-05 11:25

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> wrote in message
> [...]
> reserverede en bil i mit navn hos Alamo. I Boston kan det sagtens være et
> andet selskab som Holiday Autos finder billigere...

Interessant - den tur har jeg også lige taget i lejet bil. Hvad måtte du
slippe?

Martin

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 29-08-05 14:22

> Me too. Lejede en bil fra Seattle til San Francisco via Holidayautos, som
>
> Interessant - den tur har jeg også lige taget i lejet bil. Hvad måtte du
> slippe?

Det var i '99, så prisen skal tages med forbehold for alt muligt

Midsize 2-dørs i 21 dage: 6285 kr
Envejsleje: 300 USD

Da jeg kom derned, fik jeg en fullsize uden at betale mere, da de ikke havde
en midsize holdende i Seattle. En Chevrolet Malibu 2.4liter med automatgear,
dejlig bil

Mvh

Emil

Fra : martin

Dato : 29-08-05 16:39

> [...]
>
> Da jeg kom derned, fik jeg en fullsize uden at betale mere, da de ikke
> havde en midsize holdende i Seattle. En Chevrolet Malibu 2.4liter med

Man kan godt blive helt glad for automatgear når man kører derovre. Hvor
motorstørrelsen også kan håndtere det!
Martin

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 29-08-05 21:19

> Man kan godt blive helt glad for automatgear når man kører derovre. Hvor
> motorstørrelsen også kan håndtere det!

He, da jeg kom hjem, og senere alligevel skulle have skrottet min gamle bil,
købte jeg en brugt Volvo 740 med automat-gear. Den kørte jeg så i cirka 1½
år, hvor den også måtte skrottes. Nu kører jeg i en Citroen Xantia 2.0
stationcar med automatgear. Det ser ud til, at alle mine fremtidige biler
skal være med automat-gear, bor jo også i København, hvor der er en masse
kør-stop-kør....

Mvh

Emil

Fra : martin

Dato : 30-08-05 18:09

> [...]
> Xantia 2.0 stationcar med automatgear. Det ser ud til, at alle mine
> fremtidige biler skal være med automat-gear, bor jo også i København, hvor

Jeg har lige købt en Xantia 2,0 for 3 timer siden...Pudsigt.
Martin

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 30-08-05 19:27

> Jeg har lige købt en Xantia 2,0 for 3 timer siden...Pudsigt.

Meget pudsigt! Er den med automatgear ?

Mvh

Emil

Fra : martin

Dato : 31-08-05 17:20

Nej, desværre. Men jeg skal heller ikke kører så meget i selve København,
den skal bruges til at komme _ud_ af København med.
martin

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 31-08-05 22:39

> Nej, desværre. Men jeg skal heller ikke kører så meget i selve København,
> den skal bruges til at komme _ud_ af København med.

Okay, tillykke med Xantia'en, du vil nyde luftaffjedringen

Mvh

Emil