...og endnu en Gmail-efterlysning...
Fra : klauslauritsen@hotma~

Dato : 24-08-05 11:55

Så er Google-talk i luften, og det ser ud til at man skal have en
Gmail-konto for at den dutter. Og disse skal angiveligt skaffes via
invitationer (?) som jeg så hermed tillader mig at spørge nogle af
Jer om
Modtages gerne med 1000 tak for hjælpen på klauslauritsen snabela
hotmail.com
MVH
Klaus L

Fra : -=JF=- arb

Dato : 24-08-05 12:34

<klauslauritsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

1 stk. invite afsendt -

Mvh John

Fra : klauslauritsen@hotma~

Dato : 24-08-05 14:19

Tak John,- det var hurtigt!

MVH
Klaus L

Fra : -=JF=- arb

Dato : 24-08-05 14:38

> Tak John,- det var hurtigt!

Ja, man skal sgu være vaks ved havelågen hvis man vil af med sine invites

Mvh John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-08-05 14:49

-=JF=- arb skrev:

>Ja, man skal sgu være vaks ved havelågen hvis man vil af med sine invites

det er håbløst, der bliver ved med at blive fyldt op med dem.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : -=JF=- arb

Dato : 24-08-05 14:57

> det er håbløst, der bliver ved med at blive fyldt op med dem.

I én uendelighed

Gad vide hvornår den går ud af beta, og hvad der holder dem tilbage...

Mvh John

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-08-05 15:58

Den 24-08-05 15.56 skrev -=JF=- arb følgende:
> "Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Gad vide hvornår den går ud af beta, og hvad der holder dem tilbage...

Ikke før reklameværdien af invitationerne falder.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Optag musik, brænd dine egne opsamlings-cd'er, og afspil musik med det

Fra : -= JF =- priv

Dato : 24-08-05 20:00

> Ikke før reklameværdien af invitationerne falder.

Har selv tænkt tanken, for det var da en fed gimmick da der næsten var hype
for at få fat i invitationer... Det var den gang man havde tre invites af
gangen, og der kunne gå dage inden man fik nye efter at have tømt kontoen -
Men nu har alle med en Gmail-konto 50 invites, og der er langt mellem
efterspørgslerne, og det ser ud som om markedet er mættet.

Mvh John

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 01-09-05 09:30

-= JF =- priv wrote:

> [...]
> Men nu har alle med en Gmail-konto 50 invites, og der er langt mellem
> efterspørgslerne, og det ser ud som om markedet er mættet.

Det er faktisk et interessant spørgsmål. I begyndelsen havde man ikke så
mange invitationer at give af, og det gav indtryk af at det med "invite"
havde en årsag.

Men sådan er det jo ikke længere.

Jeg kan forestille mig tre mulige grunde til at fortsætte med invites:
1. Den gode: Google vil have styr på, hvor mange der melder sig til, for
at kunne sikre hele tiden at have serverkapacitet til at følge med.

2. Den smarte: Google forsøger at være noget cool og pseudo-eksklusivt.

3. Den luskede: Googlewatch.org har spekuleret på om "invite"-funktionen
skyldes at Google høster de e-mailadresser, som folk modtager
invitationen på. Jeg kan dog ikke rigtigt forestille mig, hvordan Google
skulle bruge disse e-mailadresser uden at blive straffet hårdt for det.

Mikkel